Vierailija

Niin tuli tuosta toisesta keskustelusta "orgasmin jälkeen" mieleen kysyä, että mikähän on syynä, että kokemistani miehistä moni haluaisi irrottautua = tulla pois sisältäni heti orkun jälkeen?

Haluaisin pitää miehen sisälläni niin kauan kuin pysyy. Tuntuu maailman ihanimmalta syleillä (tai jos mies takana, tuntea miehen kroppa päälläni) mahdollisimman pitkään rakastelun jälkeen. Mieluiten voitas vaikka nukahtaakin siihen. Mutta kokemukseni mukaan moni mies haluaa irrottautua tosi pian, mikähän on syynä?

Olen kysynyt, eikä vastausta, mutta yhtä lukuunottamatta kaikki ovat kyllä jatkossa jääneet syliin :-) Yhdellä exällä oli vaan aina hirveä kiire heti rakastelun jälkeen suihkuun :-( Siitä tuli itselle tosi likainen olo.

Kommentit (8)

Sanoo että on inhottavaa kun mällit/pillunesteet kuivuu mulkkuun ja sit kun menet pesemään niin muuttuu limaiseksi ja saat hinkata ja hinkata ennenkuin lähtee pois.

Mutta aina välillä jää makoilemaan kun tietää, että minä tykkään.

Jos mies käy pesulla niin yleensä tulee sen jälkeen takaisin halailemaan ja pussailemaan

Mällit kouraan? Miten ne sielä pysyy? Itsellä mälli ainakin lentää metrin päähän vähänkin pitemmän panon päätteeksi, että roiskuisi joka paikkaan. Pillussa pysyy sentään yhdessä paikassa.

Saako muija raivarin jos hienot lakanat tahriintuu? Meillä on sängyn vieressä paperirulla, josta voi ottaa pillunsuulle paperin kun vetää kalun ulos. Voi kuulostaa epäromanttiselta, mutta ei ole sitä. Jos mällit pääsee lakanaan, ei se ole ongelma. Saa pyyhittyä lähes kuivaksi. Joillakin on sitten epäterve suhtautuminen spermaan...

Lainaus:

Ikävä kyllä usein on pakko irrottautua jo ennen orgasmia (= vetää mällit kouraan) ettei spermat valu ja sotke jälkeenpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jollei ole ihan mahdottoman isoa vehjettä, niin kohta se alkaa valua itsekseen ulos ja sitten on kaikki paikat sotkussa. Helpompi pestä kalu, kun lakanat (itse ainakin inhoan nukkua sotkuisilla lakanoilla). Voihan sitä sitten jälestäpäin halia ja pussailla ja vaikka ottaa uusiksi...

Minä kyllä haluaisin pysyä sisällä mahdollisimman kauan. Ja itse asiassa orgasmin jälkeen tunnen suurinta mahdollista läheisyyttä vaimoni kanssa.

Ikävä kyllä usein on pakko irrottautua jo ennen orgasmia (= vetää mällit kouraan) ettei spermat valu ja sotke jälkeenpäin.

[quote]

Mällit kouraan? Miten ne sielä pysyy? Itsellä mälli ainakin lentää metrin päähän vähänkin pitemmän panon päätteeksi, että roiskuisi joka paikkaan. Pillussa pysyy sentään yhdessä paikassa.

Saako muija raivarin jos hienot lakanat tahriintuu? Meillä on sängyn vieressä paperirulla, josta voi ottaa pillunsuulle paperin kun vetää kalun ulos. Voi kuulostaa epäromanttiselta, mutta ei ole sitä. Jos mällit pääsee lakanaan, ei se ole ongelma. Saa pyyhittyä lähes kuivaksi. Joillakin on sitten epäterve suhtautuminen spermaan...

[quote]

Pysyyhän ne kun vetää hanskaan lopuksi ja laittaa käden eteen. Ei sitä nyt sentään litraa tule vaan ennemminkin teelusikallinen. Muija ei saa raivaria mutta se ei tykkää kun yöllä herää siihen että reidet on mällissä. Ei se tavara sieltä heti meinaan ala valua vaan vasta vähän ajan päästä.

Mutta siitä olen samaa mieltä että toisilla, myös muijallani, on epäterve suhtautuminen spermaan. Ei suostu ottamaan edes suihin loppuun saakka.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat