Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Olin jo kuvitellut, että meillä tulee olemaan vain yksi lapsi tai sitten toinen saisi tulla vasta monen vuoden päästä. Poikamme on nyt melkein 2v. ja yht' äkkiä kuin salama kirkkaalta taivaalta iski kauhea vauvakuume. Nään joka paikassa vauvoja, poikani vanhat vauvan vaatteet polttelevat laatikoissa ja ajattelen koko ajan millaista olisi taas hoitaa pientä vauvaa. Poikani kanssa kaikki on mennyt oikein hyvin enkä ole kokenut mitään hirveitä väsymyksiä, sairasteluita ja yötkin poika on nukkunut tosi hyvin. Eli miksipä en haluaisi toista lasta?Mieheni on alusta asti halunnut toisenkin lapsen, mutta minä itse olen jarrutellut. Haluaisin päästä opiskelemaan ja tuntuu, että jos nyt lykkään opiskeluja niin olen toisen lapsen jälkeen jo melkein 35-v. Kaippa sitä silloinkin vielä ehtisi opiskella uuden ammatin. Toinen asia on sitten, että pääsisinkö silloin enää sisään haluamaani kouluun. Nykyinen ammattini on tosi huono, enkä missään nimessä halua palata enää alalle. Opiskelemalla haluan turvata oman toimeentuloni tulevaisuudessa sekä päästä työskentelemään työhön josta pidän. En nyt tiedä miksi tätä tänne kirjoitan, mutta kai yritän vain selvitellä päätäni.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat