Vierailija

Olisi pitänyt yrittää saada lapsia jo nuorena. Nyt yli 30 v raskaaksitulo kestää jos nyt edes tulee enää raskaaksi.

Kommentit (13)

Ehkä et kuitenkaan olisi ollut valmis äidiksi nuorempana, kun et kerran tehnyt niitä lapsia silloin. Itse en missään nimessä olisi halunnut lapsia alle 30-vuotiaana. Ekan sain 30-vuotiaana, tokan 32-vuotiaana, ja se on sopinut mulle erittäin hyvin. Voi olla, että sinulla kestää hiukan kauemmin tulla raskaaksi, mutta sitä onnellisempihan sitten olet kun näet sen plussan! Ja on siinä eroa, että oletko lähempänä 30v. vai 40v., ei kai käsittääkseni vähän yli kolmekymppisillä ole sen enempää ongelmia raskautumisessa kuin nuoremmillakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

olen yrittänyt hienovaraisesti lapsettomille ystäville sanoa, ettei se raskaaksi tulo ole niin selviö. Että jos perheen haluaa, ei kannata liian vanhaksi perheenperustamista laittaa. Itsekin olin nippanappa vajaa 30, kun sain esikoisen. Ja nyt odotan toista. Tulin ihan helposti raskaaksi molemmilla kerroilla, mutta tunnen kymmenkunta paria, joilla raskaaksitulo ei olekaan ollut kovin helppoa tai jopa mahdollista. :((

Toivon joskus, että olisin nuorempi, mutta en haluaisi kuitenkaan oikesati, että olisin tehnyt lapset nuorempana. On kiva, että on talous kunnossa ja mahdollisuus tehdä mitä haluaa. Lapsiperheen arki on kuitenkin raskasta, oli nuori tai vanha (en usko että se valvominen sen helpompaa nuorena olisi), on kiva että rahalla voi hiukan helpottaa arkea.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat