Vierailija

Kommentit (2)

pelkäsin kaikkea mahdollista ja mahdotontakin. Minua kuunneltiin,pelkojani ei vähätelty,sain asiallista tietoa ja synnytin alateitse ja kokemus oli mitä positiivisin kaikella tapaa. Voin omalta kohdaltani suositella.

Minulle osui erittäin hyvä keskustelija, oliko hän nyt sitten kätilö tms. En enää muista, aikaa tästä pari vuotta.

Oli hyvä käydä asiaa läpi vaikka olinkin totaalisen vakuuttunut, että alateitse en synnytä. Kävimme läpi omia syitäni ja käsityksiäni alatiesynnytyksestä sekä sectiosta. Myös molempien riskejä.

Jos pelkopolin tarkoitus ja tavoite on saada äiti alateitse synnyttämään, siinä tapauksessa minun lähettäminen sinne oli heidän kannaltaan turhaa. Mutta omalta kannaltani sain tarkasteltua käsityksiäni ja aikaisempi tunne sectiosta vain vahvistui. Eli toimi ainakin itselläni.

Useathan voittavat pelkonsa ja synnyttävät alateitse. Valtaosa heistä saa siis hyvän kokemuksen. On kuitenkin myös niitä (myös ystäväpiirissäni), joita on saatu suostumaan alatiesynnytykseen ja voittamaan pelkonsa, mutta kokemus onkin ollut kaoottinen ja eräällä jopa vauva vaurioitui.

Alatie- ja sectiosynnytykset ovat kyllä molemmat riskialttiita. Alatie enemmän vauvalle, sectio taas äidille. On valittava peloista pienempi, sillä ei vauva sisällekään jää:-)

Kannustan pelkopolille ja siihen, että tarkastelee oman näkemyksensä sitä kautta. Näin saa rauhan ja on hyvä mennä synnyttämään, kummin se sitten tapahtuukin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat