Vierailija

Siis voiko ihminen muuttua niin, ettei meinaa tunnistaa. Ennen eroa hoki kaikkea " Lasten talous pysyy samana, mistään eivät jää paitsi" ja nyt noita minimielatusmaksujakin saa odotella. Kuukauden sisällä tulevat, mutta aina viikkoja myöhässä! Lapsiaan ei tapaa ja puhelimeen ei vastaa. Syntymäpäivälahjaa lupaili, myös kertoen tulevan lahjan lapselle ja ei ole kuulunut. Rahasta ei kuitenkaan ole pulaa, itselleen on varaa ostaa vaikka kuinka paljon, mutta lapset eivät ole ansainneet mitään...

V-ittu kun palaa käämi.....

No, toivottavasti joku sterilisoi hänet ennen kui ehtii hankkia lisää lapsia!

Kommentit (2)

Se on vissiin huomannu, että on kiva käyttää kaikki rahat itteensä kun ei ole enään perhettä. Muistuta sitä siitä mitä on sanonu. Tai sitten se ukko ajattelee pienessä putkiaivo mielessään, että hänhän ei ex-eukon kuluja maksa....ja unohtaa siinä että ne lapsethan oli se pääasia.

minkä ikäisiä lapset on, mä saattaisin olla niin ketku, että laittaisin mukulat kuukaudeks isälleen, siinähän makselis kaikki kulut. Niin ja mukaan vaan huonoja, melkein liian pieniä vaatteita , että sais ostaa uusia. Oppishan olemaan. No joo, liioittelinkohan =)

Nyppii vaan välillä äijien ajattelemattomuus.

Tsemppii

mutta usko pois sama ajatus on mielessä käynyt! :) Luulen vaan, että jos niin tekisin ukko soittais sossun tädeille ja kertois oman versionsa, heh. Ja on joskus todennutkin ettei lapset mitään tartte kun mulle ne kuitenkin menee. HAH! Eipä taida muistaa, mitä vauhtia lapset kasvaa ja kuinka paljon vaatteisiin menee rahaa. Olispa muutenkin virikkeetön aika isänsä luona, siellä kun ei lelujakaan ole. Ja aikoi kuulema itse ostaa kotiinsa uudet lelut.

Muistuttaminen ei todellakaan auta, pelkästään se lahja on yli puoli vuotta myöhässä ja muistutettu on! Eipä vaan paskaakaan näytä kiinnostavan lasten asiat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat