Vierailija

Kuinka kauan olette jaksaneet kirjoittaa ylös syömänne pisteet? Itse olen kirjoittanut n. viikon verran ja puuduttaa räplätä paperin kanssa jatkuvasti.

Toinen kysymys: kuinka kauan suurin piirtein 20 pisteellä menee n. 10 kg painon alentamiseen?

Kertokaa, rohkaiskaa...

Kommentit (7)

kirjoitella syömisiäni ylös kuin pari viikkoa. Opin pisteet melko nopeasti ja laskin pisteitä noin arviolla, jos en tiennyt. Hyvin meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja pudotin 0,5-0,8kg viikossa. Pudotin 17kg yhteensä. En muista tarkkaan kauan meni...mutta joskus tammikuussa alottelin ja kesällä olin bikinikunnossa :)

Siihen pistejuttuun tulee rutiini. Alussa tökkii mutta kun alkaa muistaan niitä pistemääriä niin helpottuu. Sitäpaitsi tuskin vaihtelet ruokavaliota jatkuvasti vaan kyllä sitä melko samoja pisteitä söi viikoittain.

kun alkaa tulla rutiinia ja muistaa muutenkin, merkkailin joskus jääkaapin oveen aina vaan että montako on mennyt. Siis aina kun jotain söin niin lisäsin mielessäni edellisiin.

Mulla meni 8 viikkoa kuuteen kiloon.

mä imetän ja saan tällä hetkellä syödä 26p.

vielä pitäs 8 kiloa lähteä, mut toivottavasti ne lähtee kahdenkuukauden kuluessa tai ainakin melkein :)

tuntuu niin luksukselta laskea pisteitä imetyksen aikana kun saa syödä niin paljon. pystyy helposti säästämään pisteitä viikonlopulle.

viimesenä päivänä en yleensä ole ihan kaikkia pistänyt ylös mut jos suunnilleen muistaa mitä syö.

Kerronpa omasta laihdutuksestani, sillä aikanaan minua itseäni motivoivat muiden rohkaisut ja kertomukset.

Olen huonolla itsekurilla varustettu immeinen. Kokeilin monia keinoja pudottaa painoa (tiedäthän kaalikeittodieetit, nurtriletit jne. ). Sitten päätin kokeilla painonvartijoissa (olin sitäkin kokeillut aikaisemmin, mutta pudotetut vähäiset kilot tulivat pian takaisin). No, satuinpa lukemaan onnistujien tarinoita ja päätin, että nyt lähtee läskit lotisemaan viemäristä alas. En kertonut muille projektistani, jotta voisin toteuttaa sen ihan hissun kissun ja oman jaksamiseni ja intoni pohjalta.

Aloitin siin painonvaritjat. Pudotettavaa oli 20kg. Asetin itselleni tavoitteeksi pudottaa kilot vuoden sisällä. Tavoite ylittyi, sillä kilot lähtivät kuudessa ja puolessa kuukaudessa. Alussa paino tippui noin kilo / kk. Pudotin painoa pelkän ruu' an avulla. Kun painon lasku hidastui, otin kuvioihin liikunnan. Seurauksena oli se, että paino putosi taas vauhdilla. Ihan viimeiset kilot lähtivät hitaimmin, mutta lähtivät kuitenkin.

Pidin koko laihdutuksen ajan huolta, että söin vaihtelevasti, myös kaloripitoisia herkkuja joskus ja kohtuudella. Toinen seikka, joka on aikaisemmin ollut kompastuskivenäni, on nälän tunne, jota aina seurasi ' repsahdus' . Päätin siin, että nälän tunnetta en anna tulla. Pidinkin aina laukussani mukana mandariineja tms. hedelmiä, joita söin säännöllisesti, vaikka en tuntenutkaan nälkää.

Kolmanneksi, söin multitapseja varalta, jotta saisin tarpeelliset vitamiinit talteen.

Nyt urakastani on aikaa 5 vuotta. Jokainen laihdutettu kilo on pysynyt poissa. Olen oppinut syömään oikein ja kohtuudella, välillä herkutellen.

Ruoka ei ole ollut enää 3-4vuoteen päällimmäisenä mielessäni.

Nykyisin kroppani ja vartaloni ovat minulle ylpeyden aihe. Liikun ja urheilen paljon. Itsetuntoni on hyvä ja positiivinen elämänasenne vallitsee.

Terveisin 55kg / 167cm, joka tietää, että te myös pystytte tähän!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat