Vierailija

Kommentit (12)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Usein asiasta keskustellaan (en todellakaan hyväksy), ja jotakin muutosta näiden keskustelujen jälkeen aina tulee miehen käytökseen.

Olen sanonut ettei hänen tarvitse olla heille isä, kunhan on aikuinen joka kohtelee lapsiani oikeudenmukaisesti ja asiallisesti.

oikea isä on kieltänyt tottelemasta isäpuolta ja sanonut,ettei heidän tarvitse kuunnella mitä tämä sanoo:(

Näkee,miten mieheeni sattuu,kun lapsi huutaa:Ole hiljaa,iskä sano,että sä et oo meille mikään sanomaan,eikä sua tarvi kuunnella...

Muutamat haukkumanimetkin isänsä on lapsille opettanut isäpuolen varoille:(

mutta ei kohtele aivan niinkuin omiansa, ja siihen on tietysti syynä se että tytölläni on todella läheiset ja lämpimät väliit isäänsä ja niitä mieheni kunnioittaa.

Uuden miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo 4½vuotta.Onneksi alkaa tämä 13v jo ymmärtää asioita ja tajuaa,ettei se oma isä mikään " pyhimys" ole ja heille pikku hiljaa isäpuolen kanssa kehittymässä ihan hyvä suhde.Kuusivuotiaskin pitää isäpuolta tavallaan isänään " hyvinä päivinä" ,mutta känkkäränkkä päivinä muistaa oman isän neuvot..Itse olen välttänyt heidän isänsä haukkumista heille.Olen ajatellut,että kun kasvavat näkevät itsekin,mikä on miehiään..

Vierailija:

Lainaus:

oikea isä on kieltänyt tottelemasta isäpuolta ja sanonut,ettei heidän tarvitse kuunnella mitä tämä sanoo:(

Näkee,miten mieheeni sattuu,kun lapsi huutaa:Ole hiljaa,iskä sano,että sä et oo meille mikään sanomaan,eikä sua tarvi kuunnella...

Muutamat haukkumanimetkin isänsä on lapsille opettanut isäpuolen varoille:(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat