Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Minulla on lapsi ja mies, joka on ihan tavallinen, ei siis mitään valittamista.

Kuitenkin joku aika sitten olin juhlimassa, samassa paikassa oli sitten eräs miespuolinen kaveri, jonka kans ollaan tunnettu kauan. Meillä on aina ollu jotain säpinää, nuorempana ollaan jotain vehattukki.

Sinä iltana tanssittiin, juteltiin jne. ja yhtä äkkiä vaan jotenki suudeltiin. Mä vastasin, mutta tiesin että ei tämä ole oikein ja oma mies oli mielessä koko ajan. Muuta sinä iltana ei tapahtunu, eikä ikinä vois tapahtuakkaan.

Minusta tuntuu nyt todella pahalta, en pysty oikeen nukkumaan ja itkettää meinaa vähän väliä. Mä en voi ymmärtää itseäni, miksi noin tein. Mä etsin tekosyitä kaikesta, mun elämä ei oo ollu mitään ruusuilla tanssimista, mut miksi hemmetissä mä en pääsis vanhoista asioista eroon, kun niillä loukkaan ihmistä, ketä rakastan?

Koskaan ennen en oo miehelleni noin tehny, enkä enää tee. Mutta tämä asia painaa todella mieltäni, enkä tiedä kertosinko miehelleni. Toisaalta ajattelen että hänen on oikeus tietää, mut toisaalta toi juttu ei merkannu mulle mitään, vanhat asiat siinä vaan nousi pinnalle ja kävi niinku kävi.

Toivon, että joku teistä auttas mua, koska ei ole ketään muuta kelle tästä kertosin. Haukkuakkin saa, olen sen kyllä ansainnut, mutta jos joku ihan oikeesti jaksas paneutua tähän asiaan, niin olisin kiitollinen.

Kommentit (6)

Voisiko siis kyseessä olla sellainen tilanne, että et saa mieheltäsi riittävästi huomiota? Tuntuuko sinusta, että miehesi on hieman välinpitämätön sinua kohtaan?

Oma mieheni ei koskaan sano mitään ulkonäöstäni eikä oikein muutenkaan sano mitään positiivista ja kannustavaa. Välillä tuntuu, että itsetuntoni on ihan nollassa.

Sellaisessa tilanteessa ulkopuolisen osoittama kiinnostus saattaa ehkä häiritä arviointikykyä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ei tosiaan kannata pilata hyvää parisuhdetta jos suudelma tosiaan ei merkannut mitään etkä missään tapauksessa aio toistaa tapahtunutta. Jos kerrot miehelle niin parannat sillä omaa taakkaasi, mutta samalla pahoitat miehesi mielen. Joten ehkäpä miehen kannalta on parempi, ettei hän tiedä.

Mutta jos mielestäsi on mahdollista, että miehesi voi kuulla asiasta joltain toiselta, niin silloin on parempi kertoa asiasta itse. Sitten annat miehen rauhoittua ja miettiä asiaa ja muista kertoa myös miten pahoillasi olet, että rakastat häntä ja toivot että miehesi pystyy antamaan sinulle anteeksi. Ja ole valmis kestämään miehen vittuilua jos jatkatte kuitenkin suhdettanne. Itselleni on käynyt vähän samalla tavalla ja mies jaksoi asiasta muistuttaa vielä pitkään. Mutta ei siinä muuta vaihtoehtoa ollut kuin kestää. Nyt asiat ovat meillä jo paaaljoon paremmin.

Ettei tämä toistuisi, sinun kannattaa pysyä erossa tästä miehestä jonka kanssa suutelit. Kannattaa myös alkaa miettiä onko omassa parisuhteessa jokin vialla. Jos on ja vaikka ei olisikaan niin kannattaa alkaa kiinnittää enemmän huomiota siihen miten kohtelet miestäsi ja miten hän sinua. Paranna omaa käytöstäsi miestäsi kohtaan ja juttele miehen kanssa jos haluaisit, että hän kehuisi sinua välillä tai jos haluaisit joskus saada ruusun tai tanssia miehesi kanssa vaikka olohuoneen lattialla lempikappaleenne soidessa taustalla.

Puhuminen on todella tärkeetä!!! Onnea vaan teille! Toivon mukaan tästä oli jotain apua. :)

Mies ei enää paljon minua kehu yms. meillä on tainnut tämä tilanne mennä siihen jamaan että mä hoidan lasta ja mies istuu sit illat koneella.

Ja kaiken kukkuraks, mä en tunne oloani kovin kotoisaks kotiäitinä, tunnen ettei mussa ole nyt muuta kun se äiti. Mulla ei oo mitään omaa harrastusta tms. Ja tämä on kyllä ihan minun oma vika.

Mutta ehkä mieski vois olla aktiivisempi, olen ajatellutki että laitan tän koneen sille pannaan, ettei saa olla vaikka viikkoon ku puoli tuntia illassa.

Yhtenä iltana miehen kans otettiin pari kaljaa, että ollaan vaan. Melkeen koko illan mies oli koneella, ja kun se tuli olkkariin niin meillä ei ollu oikeen mistä jutella!

ap

kärpäsestä kasvaa turhaan härkänen. Jos asia on sinulle merkityksetön, etkä halua enää tehdä sellaista, se kannattaa vain unohtaa. Kärsit vähän aikaa sisälläsi, kyllä se ohi menee. Jos kerrot miehelle, niin siirrät pahan olosi hänelle.

Hienoa kuulla, että otat vastuun suhteestasi, etkä lähde enempiä sekoilemaan. Ja tunnut myös tietävän mitä haluat.

Panosta miehen kanssa olemiseen.

Pahoitat vain hänen mielensä sillä, että saat oman taakkasi kevenemään. Mutta eihän nyt mitään kauheaa ole tapahtunut. Unohda koko juttu.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat