Vierailija

.....aina kun ei voi soittaa ja kysyä suoraan :(((((((((

Kommentit (6)

Jos sulla on sellasia tilanteita, niin olisiko mahdollista, että jollain toisella on taas tilanteita, tyyliin ' aina ei voi irrottautua ja alkaa tekstailemaan' .

Ja itse en ainakaan kysy mitään kiireellistä tekstiviestillä... Usein soitan vaan sen takia, ettei vastaajan tarvitse maksaa asioista joita minä haluan tietää. Ja esim. ulkona ei ole kiva näpytellä tekstiviestejä. .... Saattaahan ihmisellä olla muutakin tekemistä kuin päivystää puhelimen vieressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kun eräs henkilö laittaa lähes päivittäin useammankin viestin tyyliin" kylläpä oli rankka yö, onneks nyt sai hetkeks lapset telkkarin ääreen ja pitäis menä tänään käymään kaupassa hakemassa leipää ja maitoa" .

Pitäiskö tohon sitten vastata jotain? Että voi kuinka ikävää ja onneks me nukuttiin hyvin, eikä tarvi tänään poiketa kaupassakaan. Kun ei ole selvää kysymystä ja tuntuu tyhmältä naputella vastausta kesken työpäivän kun ei oel mitään asiaakaan. Eikö vois soittaa, jos tuntuu että haluaa jutella ja lapsetkin kattoo videoita. Yleensä jää vastaamatta noihin tekstiviesteihin ja sitten sanotaan kautta rantain, että teillä on varmaan tosi kiire kun et ehdi vastata tekstareihin...

saattavat viipyä pahimmillaan viikonkin =(

Tämä silloin kun tekstari tulee jotenkin pahaan aikaan ja ehdin vain vilkaista äkkiä viestin ja päätän vastata myöhemmin paremmalla ajalla. Sitten ajatus muistuu mieleeni aina jossain sellaisessa tilanteessa, ettei silloinkaan voi tekstata syystä tai toisesta.

Jos puhelimeen saisi tekstarieston, laittaisin sen varmasti!

Ärsyttää ihmiset, jotka laittavat viestejä ja minun pitää vastata niihin. Ensinnäkin näpyttelyyn menee älyttömästi aikaa (usein joutuu kirjoittamaan monta viestiä ennen kuin joku asia saadaan sovituksi) ja toisekseen en halua joutua maksamaan siitä, että jollain on minulle asiaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat