Seuraa 

Onko muita, joilla ei näy vielä vauva masu, vaikka viikkoihin nähden voisi ajatella että se näkyisi jo...?? Minulla on nyt tasan viikko 19+0 ja selvää vauva mahaa ei ole. Innolla odotan milloin se ottaa sellaisen kasvupyrähdyksen ja " pullahtaa" esiin.

Heidi 19+0

Kommentit (6)

Kuulen siitä lähes päivittäin... Työkaverit eivät olleet huomanneet raskauttani, ennen kuin kerroin siitä viikolla 27. Yhdet äitiyshousut olen ostanut, mutta ne ovat liian isot ja käyttämättä taitavat jäädä :P. Käytän tavallisia farkkuja edelleen, tosin tuumakoko on kaksi-kolme tuumaa normaalia isompi. Sf-mitta mulla on muistaakseni 28, mahanympärys 95-96 cm. Taidan olla minäkin niitä sivulleleviäviä.

Ruumiinrakenne mulla on muuten hoikka.

KL (36+5)

Kunnolla maha alkoi kasvaa vasta siinä rv 25 paikkeilla. Naapurit eivät missään vaiheessa edes tajunneet mun odottavan (olen ihan normaalipainoinen) ja naapurinrouvan ilme oli näkemisen arvoinen, kun tulimme synnytyslaitokselta vauvan kanssa kotiin :). Äitiyshousuja aloin käyttää vasta siinä rv 35. Aika monet vaatteet menivät loppusuoralle asti päälle (siis paitapuserot, kuminauhavyötäröiset hameet, trikoopaidat).

Nyt odotan toista ja olen rv 12. Alavatsa on vähän turvoksissa, mutta muuten raskaus ei vielä mitenkään näy. Toivoisin, että masu olisi pieni tässäkin raskaudessa, sillä aika helpolla esikoisen kanssa pääsin, kun oli vain sellainen pikkuinen " jalkapallo" tuossa edessä :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mutta sitten toista ja kolmatta odottaessa mahan huomasi jo viikolla 8-10 jolloin siirryin mammavaatteisiin =) Nyt on neljäs varmaan tulossa ja odotan jo innolla masun kasvamista!!!

vaikka olen myös erittäin hoikka. Työkavereille kerroin rv 25 tuntumissa ja eivät silloinkaan vielä uskoneet. sf-mitta oli kuitenkin koko ajan yläkäyrillä, mutta ulospäin ei kuitenkaan hirveästi näkynyt. Vielä synnytyssalissakin erittäin kokenut kätilö ihmetteli kun poika syntyi 2 vkoa etuajassa että hän ei olisi mitenkään voinut kuvitella, että voi olla niin " iso" (3860g) kun ei ollut edes vielä kiinnittynyt vaan killui ihan pienessä sykkyrässä kohdun yläosassa.

No, toinen raskaus alkoikin sitten näkyä jo vko 12 tuntumassa niin että oli pakko ottaa äitiyshousut käyttöön =) siitä masusta olikin sitten tuloksena kilon painavampi(vaikka syntyi myös etuajassa) poika kuin esikoinen.

Taisin olla jo reilusti yli 20 viikon ennen kuin vatsa alkoi toden teolla näkyä. Ensin alkoivat vaatteet kiristää ja vasta sitten vauvamasu pullahti esiin. Jos on tosi hoikka niin yleensä maha näkyy aikaisemmin -yksi tuttu oli selvästi " mahakas" rv 14-15 -hän onkin tosi hoikka.

Meikäläinen on normaalivartaloinen niin ei mulla tosiaan heti näkynyt. Ja vieläkin moni sanoo, että mun maha on tosi pieni vaikka rv37 on jo menossa... mun mielestä se on valtava! Hirveesti vissiin riippuu siitä, tuleeko koko maha " suoraan eteen" vai " leviääkö tasaisemmin" -mä taidan edustaa tuota jälkimmäistä osastoa :-)

Olen rv 21 ja maha on söpön pieni.Käytän jo äitiysvaatteita kun vanhat vaattet eivät mahdu päälle.Kun aloin odottaa olin kokoa 38 ja nyt kokoa 42-44.Mikä se sf mitta on?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat