Vierailija

meillä on tällä hetkellä sellasissa kannellisissa muovilaatikoissa,kun ei ole kaappitilaa,hyvä kun omat ja miehen vaatteet saa sopimaan.nyt alkaa vaan ne laatikot käydä pieniksi kun vaatteita alkaa olla niin paljon ja isommat vaatteet vie enempi tilaa. joten jos jollain olis jotain vinkkiä..

Kommentit (8)

eli vauvan vaatteet on kolmessa korissa, toisessa kaapissa on lisää vastaavassa systeemissä. Edellisen vauvan aikaan oli jo kaappiongelma, silloin hankimme lipaston, jossa edelleen on ison siskon vaatteet. Nyt muodostuukin ongelmaksi, missä säilytän isonsiskon ne vaatteet, jotka aion jättää tälle neloselle=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen tehnyt niin, että vain kaikki parhaat ja omasta mielestä kivoimmat olen säästänyt. Muut olen antanut tai myynyt pois. Muovilaatikoissa meilläkin on, vaikka joskus tuntuu siltä, että itse laatikko jo vie hurjan paljon tilaa!

siirsimme liinavaatekaappimme sisällön sinne: lakanat, pyyhkeet jne. Näin saimme tilaa vauvanvaatteille, jotka laitettiin henkarikaappiin vetolaatikostoon:) Saa helposti pienet vaatteet sieltä.

Ja tuo liinakaapisto on siis tosi korkea, noita ikea laatikostoja on kaksi päällekkäin (saa kiinnitettyä).

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat