Vierailija

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kun nimittäin niin pikaisesti olisi mielensä muuttanut. Jos olisi tosissaan kääntymisensä kanssa, voi olla, että tätä koko avioliittoa tai ainakin yhteiselämän toteutusta pitäisi miettiä uudestaan. Minä olen kristitty ja kristityn kanssa naimisiin mennyt. En olisi valmis muuttamaan omaa uskoani ja normaalia elämääni sen vuoksi, että mies on kääntynyt uskontoon, jota en itse muutenkaan varauksetta voi hyväksyä.

Mies ei ole millään tavoin harras eikä uskonnollisuuteen taipuva eikä elämän tarkoitusta etsivä tms. Mihin tahansa uskontoon kääntyminen kirvoittaisi saman reaktion, koska on niin täysin vastoin miehen persoonallisuutta.

mutta minä ja lapset ei tapojamme muuteta miltään osin. Turha alkaa tuputtamaan mitään.

Onkos ne muuten niitä jotka pyllistää mekkaan päin joka välissä?

Asiaan todennäköisesti liittyisi jokin hauska tarina: miestä olisi jostain kumman syystä erehdytty pitämään muslimina. Sitten todennäköisesti nauraisimme yhdessä koko jutulle.

ei tulisi mieleenkään dumpata miestä jos hän on löytänyt vastaukset kysymyksiinsä!

jos otetaan koraani käteen, ei se ihan huono elämänohje ole - kuten ei moni muukaan uskonto.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat