Vierailija

Kommentit (13)

Siis monta avovaimoa, joista yksi suomalainen. Nämä vaimot tarjoutuivat ottamaan orvoksi jääneet lapset hoitaakseen, että pysyisivät perhepiirissä. Tietääkö kukaan, miten juttu on tästä edennyt? Mitä sanoi sossu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja vastaus aplle: ei voi laillisesti mutta sitä kuitenkin tehdään. tiedän etäältä yhden pariskunnan (vai miten se sanotaan..) jossa on mies ja kaksi suomalaista vaimoa.

onihan sama mitä suomen laissa lukee tässä asiassa, muslimit voivat halutessaan noudattaa omaa lakiaan. suomen avioliittolakihan perustuu perinnön jakamisjärjestykselle.

en hyväksy moniavioisuutta, sillä meillä suomessa on systeemi jolla kaikista kansalaisista (ja muistakin) pidetään huolta. en vain voi sille asialle mitään että jotkut miehet voivat halutessaan ottaa itselleen vaikkapa sen neljä vaimoa. en voi myöskään mitään sille että joku nainen hfaluaa tällaiseen liittoon.

mies voi ottaa itselleen 4 vaimoa. heidät vihitään islamilaisittain, vaikkapa vaikkapa suomessa. islamin laki määrää miehelle tietyt myötäjäiset ja tietyt säännöt.

kuitenkin vain yksi vaimo on suomen lain mukaan sallittu ja jos mitä tahansa laillista apua (perintö-, rikos-, jatka itse) tarvitaan, katsotaan vain ja ainoastaan yksi vaimo oikeaksi vaimoksi. tämän joutuu mies itse vaimoistaan valitsemaan.

korjatkaa minua jos tiedätte enemmän!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat