Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kertokaa. Kiinnostaisi oikeasti tietää. Olen ihmetellyt tätä jo pidempään.

Veikkaisin, että yleensä taustalla varmaan on avioliitto muslimimiehen kanssa, mutta onko mies toivonut, että kääntyisitte vai onko islam kiinnostanut jo aikaisemminkin? Entä oletteko aiemmin seurustelleet / olleet naimissa suomalaisen miehen kanssa? Mikä on suhteenne uskontoon ollut ennen muslimiksi kääntymistä ja sen jälkeen? Onko kukaan kääntynyt vain miehen toiveesta, koska itse ei ole kovin uskonnollinen eikä sikäli ole väliä mihin uskontokuntaan kuuluu? Vai oletteko kaikki kokeneet jonkinlaisen islamilaisen herätyksen?

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

joka on monessa suhteessa aika lähellä islamia. Juutalaisuudessa oli kuitenkin joitakin juttuja, joita en voinut sulattaa ja jatkoin " etsimistä" , kunnes löysin islamin, jossa on mielestäni " kaikki kohdallaan" , se on uskonto, jonka arvoihin olen oikeastaan " aina uskonut" . Täytyy vain tutustua oikeaan islamiin, jota valitettavasti suuri osa muslimeista ei harjoita! Oikeaan islamiin kuuluu mm. vaimon hyvä kohteleminen, tyttöjen tasa-arvoisuus poikiin nähden jne.!

hänellä oli kyllä ihan suomalainen poikakaveri. Varmaan muslimi hänkin, koska muslimitytöt eivät saa seurustella vääräuskoisten kanssa. Mistä me muuten tiedetään moniko suomalaismies on muslimi, kun he eivät poikkea valtaväestöstä pukeutumisensa vuoksi :D ?

Itse olen asunut monissa Etelä- ja Kaakkois-Aasian maissa ja minua ovat hymyilyttäneet aasialaiset kristinuskoon kääntyneet, joiden huulet väpättävät halveksinnasta, kun katselevat tapakristittyjen epäpuhdasoppisuutta. Samalla lailla muslimeiksi syntyneet omissa maissaan ovat useinmiten varsin maallistuneita uskontojensa harjoittamisessa. Heidän maansa ei kaadu siiihen, jos sattuu väärä käsi hipaisemaan ruokaa ja voivat jopa osallistua toisten uskontojen edustajien syntymäpäiville.

Vierailija:

Lainaus:

hänellä oli kyllä ihan suomalainen poikakaveri. Varmaan muslimi hänkin, koska muslimitytöt eivät saa seurustella vääräuskoisten kanssa. Mistä me muuten tiedetään moniko suomalaismies on muslimi, kun he eivät poikkea valtaväestöstä pukeutumisensa vuoksi :D ?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat