Seuraa 

Mistä saa ostettua ihan pieniä henkareita, sellaisia mihin saa vauvanvaatteitakin roikkumaan?

Kommentit (8)

itse ostin vaal sinisiä ja valkoisia. vaal punaisia oli mielestäni myös.

hintaa en enään muista.... ei nyt ihan järkky kalliita ollut.

suht perus muovisia henkareita, ei kuitenkaan sellaisia joissa isoissa marketeissa lastenvaatteet roikkuu....

itse kun en välitä kovin räiskyvistä lasten henkareista joillain kuvioilla/kuvilla.

Justiinsa eilen näin Tiimarissa alessa puisia lasten hengareita. Meillä on noita ulkovaatteille, ja hyviä ovat olleet. Väreinä oli sininen, punainen ja keltainen. Jostain myös ostin pitkä aika sitten muovisia Nalle Puh-hengareita, mutta ne olivat mielestäni turhan kalliita.. Siksipä en raaskinutkaan ostaa kuin yhden paketin, ihania ovat kylläkin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itse tykkään eniten Ikean värikkäistä muovihenkareista. Kaapista löytyy lisäksi Etolasta ostetut puiset lastenhenkarit, joissa on joku eläinhahmo. Olen nähnyt Palaset-sarjassa lasten henkareita (Mini-Vega), ne ovat ehkä tyylikkäimmät ja neutraaleimmat, myydään ainakin Anttiloissa, Etolassa ja Stockmannilla, varmaan monessa muussakin paikassa. Lapsi sai lahjaksi myös hauskan lehmähenkin, ostopaikasta ei valitettavasti tietoa.

Joistakin tavarataloista saa ilmaiseksi pikkuhenkareita. Ainakin Citymarketketjusta saa kun kysyy infosta. Itse sain yhteen tekemääni projektiin kaksi pussillista henkareita. Ne menee sielä kuulemma kuitenkin roskiin. Kannattaa käydä kysymässä.

henkarit mukaan kun olen ostanut jotain lastenvaatetta (henkalta ja maukalta, lindexistä, kapphalista jne) eli en jätä henkaria roikkumaan tankoon vaan otan vaatteen henkareineen päivineen kassalle ja kassa aina kysynyt haluanko henkarit itselleni. Olen ottanut kun tarvetta kuitenki nillekin on ollut.

Itse olen löytänyt pikku-henkareita Ikeasta. Joskus olen saanut niitä H&M:stä, kun olen ostanut lastenvaatteita. Olen pyytänyt, saisiko henkareita kaupanpäälisiksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat