Vierailija

Eli ihan perusjuttuja..

Mikä on ainaoikein? Tuleeko siitä sellaista " ruman" näköistä muhkuraista neuletta?

Mitä on sileä neulos? Joka toinen rivi oikein, joka toinen nurjaa..?

Suljettu neulos?

Mä oon ihan pois kartalta, oon viimeks kutonu ala-asteella puolikkaan tumpun resorin, sitten viskasin puikot nurkkaan:)

Kommentit (6)

neulottaessa aina oikein neule on aika muhkuraisen näköistä eli " oikealta" puolelta katsottuna joka toinen rivi on nurjia ja joka toinen oikeita silmukoita. Ja valmistuu tosiaan niin, että koko ajan neulot oikeita silmukoita.

Sileä neule on taas vastaavasti nurjalla nurjia silmukoita ja päällipuolella oikeita -kuten itsekin kirjoitit. Oikealle puolelle tulee siis näkyviin vain oikeita silmukoita...

Suljettu neule tehdään pyöröpuikoilla tai sitten silmukoita useammalla puikolla pitäen, niin ettei tavallaan tehdä käännöksiä, kuten kaksilla puikoilla neulottaessa. Jos tekee sukkia tai tumppuja tai pipoja niin neuloo suljettuna neuleena. Eli kiertää vaan ympyrää...

Olipas tosi selkeesti sepustettu, toivottavasti oli apua.

t. verbaalisesti rajoittunut henkilö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Eli ainaoikein on nimensä mukainen eli neulot kaikki kerrokset oikein. Sileä neulos neulotaan nurjalta nurin ja oikealta puolen oikein. Suljettu neulos tarkoittaa esim. sukkapuikoilla tai pyöröpuikoilla neulottua, jossa neuletta ei käännetä eli lopputuloksena on tuubia.

joka kierroksella neulotaan oikein. Eli nurjalla ja oikealla puolella.

Sileä neule on taas sitä että oikealla puolella neulotaan oikein ja nurjalla nurin.

Suljettu neulos on se, kun esim sukkaa neulotaan. Eli pyöritään tavallaan ympyrää ;)

Niin ja silla aina oikein neuloksella tulee tosiaan sellaista muhkuraa ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat