Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Hei kaikille!!

Elämäämme saapui sulostuttamaan pikkuinen prinsessa 4.1. Laskettu aikahan meillä oli 28.12. mutta vauvalla ei ollut kiire tähän maailmaan. Hän syntyi viimein suunnitellulla sektiolla, kun kokoa alkoi olla jo ihan mukavasti ja äidinkin vointi aika tukala, joskin ihan hyvä, viikolla 41. Tyttömme painoi syntyessään 3740 g ja oli 50,5 cm pitkä.

Olemme onnesta ymmyrkäisenä, olemmehan tätä ihmettä jo monen monta vuotta odottaneet.

Terveisiä kaikille tutuille ja tsemppiä kuhunkin elämäntilanteeseen!!

T:Eevuska, mies, ylpeä isoveli ja vauva

Kommentit (18)

Ja ihanaa vauvakevättä toivottelen (jo itse hieman haikeana, kun tuo oma vauva kasvaa ihan liian nopeasti....). Nauttikaa pienestä tyttösestä!

T. vanha palstakaverisi Coco ja Ellen 7kk :O

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Hei Eevuska! Sä olet siis SE Eevuska..

kyllä minä sinut tunnistin, täällähän oli Lätty, Murppe, Strega...

Kaikki " vanhoja" .

Tuhannet onnittelut uudesta vauvasta, kyllä nyt on varmaan ihanaa.

Tuli yhtäkkiä sellainen vastasyntyneen haju nenään. aah.

Nauttikaa elämästä, vauvaperhe. Paljon aurinkoisia päiviä.

Pulla (Pulla63) ja Pojat

P.S. terkkuja " vanhoille" , tulin taas täällä piipahtamaan. Siitä on jo monta kuukautta, kun viimeksi kävin.

Hienoa, että teillä meni kaikki hyvin loppuun asti ja paljon onnea tyttövauvan syntymän johdosta! Alkuvuodesta on kiva syntyä - on aina luokkansa vanhimpia:)

terkuin club-40läinen

Ihana uutinen Eevuska!

Oikein paljon onnea koko perheelle, pienet tytöt ovat ihania!

Ja samoin Tyynetuulialle valtavan paljon onnea omasta pikkuisesta! Ihanaa että kaikki meni hyvin loppuun saakka teillä molemmilla ja nyt on pitkän odotuksen jälkeen oma tyttönen sylissä, ei voisi olla parempaa!

Lämpimin terveisin Josephine, club40 veteraani myös kera pikkuisen tytön kohta 6kk :)

TÄTÄ VIESTIÄ OLENKIN JO ODOTTANUT!!!!

ONNEA AIVAN HURJASTI KOKO PERHEELLE!!!!!

Olen käynyt välillä lukemassa viestejä ja yrittänyt löytää kuulumisia sinusta ja lopulta tänään onnisti.

Aivan mahtavaa!! Toivottavasti toivut/olet toipunut hyvin sektiosta!! Minulla on myös sektio takana esikoisesta ja mulla toipuminen oli aika rankkaa, joten siksi toivon sinulle parempaa onnea sen suhteen.

Tyttö on varmasti suloinen kun mikä ja suurin piirtein saman kokoinen kuin meidän poitsu syntyessään.

Onnea ja mukavia hetkiä vauva-arkeen!!!!!

Toivoo Maikku ja Joe viittä vaille 3kk

Voi elämän ihmeellisyyttä ja yllättävyyttä.. Eikös olekin ihana, suurenmoinen ihme saada viimein se niin kauan ja kipeästi kaivattu oma lapsi käsivarsille.. Haistella sitä ihanaa vauvatuoksua, kosketella posken nukkaa ja silitellä silkinsileitä hiushaituvia!?!!! =)

ONNEA kovasti vauva-arkeenne iloineen ja suruineen!!!

Lyyli & Veijari, 9kk ihan justiinsa.. (=ei olla enää vauvoja..)

Ihanaa kuulla että tyttö tuli turvallisesti perille! Oma Vauvelini syntyi myös viikolla 41 mutta oli vain 3300 kiloa.

Jaksamista ja hyvää oloa teille kaikille elämänmullistuksen keskelle!

Terkuin toinen 40-klubilainen

Pitkästä aikaa taas kävin kattomassa, mitä entisille tutuille kuuluupi...

ja tää oli eka viesti mikä todellakin PISTI silmään :D

Hienoa!!!

Onnittelut koko perheelle!!!

T. Lätty

Tätä minä jo vähän aavistinkin, kun ei sinua täällä palstalla ollenkaan näkynyt !!

Ihania, ihania uutisia !!

Menikö sairaalassa ja kotiin tullessa kaikki hyvin?

Palaile kun jaksat.

t. toivomus

rv 8+0

Vierailen silloin tällöin täällä katsomassa vanhojen tuttujen kuulumisia ja ilokseni huomasin viestisi. Varmasti olette onnen kukkuloilla pienen prinsessan vuoksi!!! Oikein suuret onnittelut vielä kerran!!!

T: Toivo

P.S. Meillä adoptioneuvonta jatkuu vielä kevään ajan.

Ihanaa kun vauva on syntynyt!!Superonnittelut koko perheelle.Olen edelleen netti´pimennossa ja taas käymässä kirjaston koneella. Meillä on jo iso neiti paino 6,5 kg ja pituutta 61 cm.Neiti tulee kolme kuukautta ensi viikolla.Kyllä on ihanaa hoitaa omaa lasta ja ihanaa kun lapsettomuus on vihdoin ohi,vaikka tuntuukin haikealta ettei koskaan enää ole raskaana ja synnytyksestäkin jäi ihan mukavat muistot vaikka se kiireelliseen sektioon päätyikin.

T:Tyynetuulia

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat