Vierailija

Kommentit (18)

Täysimetysaika ollut yhteensä liki 1v2kk ja muuten n.3v ja samaa c-kuppia ovat. Ja niissä siis jopa täytettä/täyteläisyyttä eikä vain latuskat;) kuten jotkut sanovat rintojensa olevan kiitos raskausajan ja imetyksen.

Oliskohan mulla osasyynä se etteivät ole mainittavasti kasvaneet kokoa raskaus/imetysaikoina.

pienet on huolet sulla. jos se niin tärkeää on niin lopeta toki äkkiä. susta voi muuten tulla pian ruma.huii. eikös sen imetyksen tärkeys pitäis muistaa...jos pystyy imettämään niin ulkonäköä ei saa siinä ajatella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Itselleni tuli kärpäslätkät, mutta oma vika, kun lihotin itseni niin pullukaksi odotusaikana ja kun palasin normaaleihin mittoihin, rasva lähti myös rinnoista ja sen on näköiset.

, liekkö tässä mitään mullistuksia enää edessä .. ja tosiaan turhamaisuus ei mene lapsen edun edelle kuten joku täällä sanoi-no sitä kyllä osasin odottaakin- mielläni vaan jonkunmoisen etumuksen pitäisin sen jälkeenkin,kun ovat imetyshommansa hoitaneet :)

Vierailija:

Lainaus:

pienet on huolet sulla. jos se niin tärkeää on niin lopeta toki äkkiä. susta voi muuten tulla pian ruma.huii. eikös sen imetyksen tärkeys pitäis muistaa...jos pystyy imettämään niin ulkonäköä ei saa siinä ajatella.

Mutta tietty et olisi kysynytkään jos tähän olisi oikea vastaus =)

Itse olen imettänyt yhtä lasta 1v9kk ja toinen nyt menossa 1v3kk ja jatkunee tuonne 2v ikään asti. Kyllä äitiys vaikuttaa rintoihin, mutta imettämisen lopettaminen ikäänkuin kesken ei vaikuta asiaan ollenkaan. Siihen ei tarvita kuin se, että rinnat alkavat käynnistää maidontuotantoa ja maito nousee. Silloin jo tulee uusi kuosi tisseihin. Vaikka imettäisi vain viikon, niin se näkyy jollakin lailla rinnoissa. On olemassa maidon nousun estävää lääkettä, mutta toivottavasti kukaan ei ole niin turhamainen että tissien takia...

Monet sanovat ja itsellänikin on kokemusta siitä, että kun imetys on loppunut niin rinnat rupsahtavat hetkeksi aika lohduttoman näköisiksi. Mutta sitten kuitenkin " korjaantuvat" hieman parempaan suuntaan suht nopeaan.

Tissit eivät rupsahtaneet, ja ajattelin sen johtuvan siitä, että imetysaika jäi niin lyhyeksi.

t: ennen raskautta A, hetken B ja nyt taas A

kahdella meistä ennen imetyksiä A-kuppi, yhdellä B-kuppi. Kaverit imetti vuoden, minä 2kk(lääkityksen takia jouduin lopettamaan). Kummaltakin katos tissit kokonaan, mulle ei käynyt kuinkaan.

Tästä meinaa tulla välillä " sota" saunassa, kun mun tissukat ei menneet " pilalle" :)

kaksi imetystä, lyhyttä, sellaista että maitoa erittäin niukasti, (ei ikinä maitoa tissit täynnä) ei valunut itsestään tms. ja tissit erittäin surkeat... mutta eipä olleet häävit jo ennen imetyksiäkään.. sellaiset surulliset ketunnokat nyt roikkuu, toinen taitaa olla isosisko ku on isompi..

aa- kupit on mukavasti kasvaneet. Nyt olen tullut jo ahneeksi; tätä neljättä imetystä en millään halua lopettaa kun on niin upean seksikkäät isot tissit joita kelpaa näytellä kaikelle kansalle...

Varmaan imetän tätä meidän iltatähteä salaa vielä 5-vuotiaana ;)

Tissit entisensä. Voisiko olla sama juttu, kuin Pusituuterilla, nimittäin minunkaan tissini eivät ole missään vaiheessa merkittävästi muuttaneet kokoa. Koko raskauden ja imetyksen olivat ihan samanlaiset, eikä raskausoireena ollut mitään rintakipua, mistä moni puhuu. Maidontulo oli myös koko ajan ihan optimia, eli ei mitään pakkautumisia tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat