Seuraa 

Enkä tietenkään mieluusti hänelle menisi jalkoväliäni näyttämään... Joten jotta en suotta jännittäisi kulloistakin lääkäriä, olisi kiva kuulla minkänimistä väkeä siellä on hoitoja nykyään tekemässä, jotta voisin todeta kuulemani huhun vääräksi.

Keväällä olen ekaa kertaa nyt menossa tällä erää, enkä kehdannut vielä puhelimessa suoraan nimiä kysellä.

Kommentit (6)

itse löytänytkään. Tuossa lääkärilistassa lukee, että lisäksi siellä on ne erikoistuvat lääkärit, joista ei nimiä ollut. Toivottavasti tämä tuttu ei ole niiden joukossa.

Tyksissä aiemmin käyneenä juuri huomasin, että lääkärinä on milloin kukakin ja muutakin yleisöä välillä oli katselemassa suoritusta...

Tyksiäkö tarkoitit? Yksityispuolelta varmaan olis nimen sanoneetkin jo.

Kaksi n.40v. miestä on Tyksissä, toinen ainakin näissä ivf-hoidoissa. Oikein tosi hyvä lääkäri on.

Ystäväni on käynyt tällä toisella miehellä, jota en henk.koht tunne, mutta voisiko vanha luokkakaverisi olla neljänkympin hujakoilla? On mulla ne nimetkin resepteissä ylhäällä, kuhan kotia pääsen,jos ei kukaan ennen sitä muista.

Se on sillai, että lääkäri vaihtuu, ovat aina vuorollaan siinä tietyssä huoneessa...ja toisten mielestä se on kurjaa. Mun kohdallani on ollut onni, että olen saanut tosi monen eri lääkärin mielipiteen, siitä on nimittäin ollut paljon hyötyä matkan varrella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja pistät hakusanaksi LP,sieltä tulee naistetautien osastojen esittely, sitten valitset lääkärit ja siellä on valokuva, jossa lääkärit istuvat.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat