Vierailija

aioin tehdä niin monta lasta kuin vaan kykenen. (kolmas lapsi mahassa), palvelen miestäni, annan jopa seksiä, vaikka ei itsellä aina tekisi mieli. Vähintään helpotan oloa käsin. Lisäksi teen kaikki kotityöt, mieheni sotkut siivoan hänen perässään. Ja olen onnellinen, minulle nämä asiat ovat itsestään selvyys.

Kommentit (4)

että eivät heti ajattele ihmisen olevan jonkin uskontokunnanedustaja jos haluaa esim paljon lapsia. (10+) tai jos on kotona ja tekee kotona tehtävät " työt" . mieheni tekee 12 tunnin työpäivää ja on monesti työmatkoillakin. ei hänen minun mielestään tarvitse silloin enään kotona tehdä mitään. kyllä hän oma-aloitteisesti tekee esim pihahommia yms. seksistäkin osaan kieltäytyä jos esim on oikeasti kipeä tai muuta, mutta jos ei ole mitään kummempaa syytä kuin että " hähää, empäs anna tuolle!" pidän sitä typeränä. ainahan voi käsillään hieman avustaa, vai?

ap

antaa miehelleen seksiä vaikka ei haluttais, tekee kaikki kotityöt, palvelee miestään ja siivoaa sotkut hänen perässään. En minä ainakaan, tasa vertasiahan tässä ollaan ;) :D Ihme käsitys teillä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat