Vierailija

itse nautin lasten kanssa olosta ja tykkään olla myös kotiäitinä...mutta..kamalinta päivässä on yleensä se,että lapset heräävät joka aamu jo 7 aikaa tai ennemminkin.nukumme miehen kanssa vuorotellen viikonloppuisin pitkään,mutta onhan nuita aamuja viikollakin ja se herääminen on niiin vaikeeta.menen ajoissa nukkumaankin yleensä,miten silti voi väsyttää niin paljon?onko muilla samaa ongelmaa ja miten sen kanssa pärjäätte?itse olen aamulla siis kiukkuinen ja päätä särkee..yritän silti herätä ja olla kiltti kaikille.tää " ongelma" kuulostaa ehkä hassulta,mut ei se oo...

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ei vaan toimi.lapsista varsinkin toinen herää aina kuin kello samaan aikaan,ei auta,vaikka menis miten myöhään nukkumaan.ja vaikka vastaavasti menis aikasemminkin nukkumaan,nukkuu yleensä tuonne samaan asti!erikoista mun mielestä.mut jospa mä vielä jonain päivänä herään virkeänä ennen lapsia ja juon aamukahvin rauhassa...

*ap haaveilee*

Kyllä ne lapset saa opetettua myöhempään rytmiin ihan niin kuin aikaisempaankin. Myöhemmin nukkumaan jne.

Me heräillään yleensä 9-10 aikoihin..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat