Vierailija

Meillä tilanne että minulle kelpaisi maistraattihäät mutta mies haluaa juhlavat,isot kirkko häät jonne tulee paljon vieraita,no tälläinen maksaa. meillä ei tuota rahaa ole liikaa joten taitaa jäädä haaveeksi naimisiin meno. Mies sanoo että on meillä joskus rahaa mutta tuntuu että siihen menee niin kauan että on sama olla menemättä. Pitääkö minun heittää kihlasormuskin nyt sitten laatikon pohjalle?

Kommentit (8)

Tavallaan ymmärrän sen. On väsännyt jonkun laulunkin minkä aikoo sitten laulaa minulle. Taitaa vaan laulu mennä hukkaan kun ei ole ikinä rahaa.-ap

meidän rahatilannetta kun ajattelee 15vuoden päästä vois jotain saumaa juhlille olla:( Mies ei halua naimisiin ennen kun saa isot juhlansa.-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kyllä nykyään naimisiin mennään, eikä PÄÄSTÄ naimisiin.. Taitaa ukkosi vaan vetkutella moisen asian suhteen. No, omani vetkutteli kans, mut sit sanoin, et nyt varataan pappi ja hääpaikka ja niin varattiin ja mentiin naimisiin. :D

Samalla sovitte, että pidätte kunnon juhlat joskus tulevaisuudessa. Mikä tuntuu sopivalta? Ens kesänä? viiden vuoden päästä? Mitä vaan. Kunhan sovitte ajankohdan nyt. Kerrotte suunnitelmasta kaikille ystäville ja sukulaisille. He saavat halutessaan antaa vaikka lahjaksi rahaa juhlajärjestelyihin. Eihän sitä tarvitse pyytää, riittää että vihjaisee sopivalle sukulaistädille tms. Hyvällä tuurilla suku innostuu asiasta niin, että saatte yhteisesti rahoitetut kaikkien aikojen hääjuhlat vaikkapa ensi kesänä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat