Seuraa 

Olin juuri viikkoa ennen plussannut. Sitten lähdimme lasten kanssa suunnitellulle kotimaan matkalle. Seuraavana päivänä alkoi runsas vuoto ja hieman alavatsakipuja eli keskenmeno. Mietin että tuo fyysinen rasitus matkan tekoko sen aiheutti. Ikää on lähes 38. Aiemmat lapset ovat 5v. ja 3v. eikä heidän kanssaan ikinä ollut mitään vuotoja tai muutakaan vaikka olikin fyysistä rasitusta.

Kommentit (3)

Näin olen minäkin ymmärtänyt, ettei alkuraskauden keskenmenoa voi aiheuttaa millään muotoa itse -ei siis kertomallasi fyysisellä rasituksellakaan. Tätä ovat jankanneet lääkärit sekä hoitajat minunkin päähän keskenmenojeni kohdalla, kun varsinkin 1. keskenmenon kohdalla olin " varma" , että keskenmenon aiheutti tiiviit ja rankat treeniviikot.Tottahan sitä haluaa aina syyn löytää...mutta myös keskenmenoissa täytyy vaan hyväksyä ettei suurimmassa osassa tapauksia varsinaista syytekijää löydy. Voimia!

Minun käsittääkseni ei itse voi alkuraskaudessa keskenmenoa aiheuttaa millään fyysisellä suorituksella. Yleensä alkuraskauden keskenmeno johtuu siitä, että sikiö ei ole kehityskelpoinen eli on jokin niin iso vika, ettei pysty kehittymään/elämään..

Jaksamista sinulle!

-Sani

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä oli muutto ihan alkuraskaudessa ja kyllähän siinä tuli itsekkin nosteltua painavia laatikoia. Kysyin asiaa lääkäriltä ja hän oli sitä mieltä että km ei ole siitä aiheutunut vaan alkiolla on ollut alusta alkaen kehityshäiriöitä joka km:n aiheutti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat