Seuraa 

Nyt mulla yhä useammin kun yritän lukea viestiketjujen toista, kolmatta, neljättä jne sivua näkyy vaan teksti " viesti ei ole luettavissa koska se on joko siirrretty tai poistettu" . Onko se jokin kaikille tuleva vika vai vaan minulle? En kuitenkaan usko että ihan järkevissä ketjuissa mitään viestejä on poistettu. Toisekseen jos itse kirjotan, niin saattaa lukea että oma viestini on esim 11/18 ja kuitenkin minulla se oma viestini on viimeinen, eli sen jälkeen ei ole mitään.

Kommentit (3)

Tuossa andromeedan (meniköhän nimimerkki oikein...) viestissä lukee 2/3 mutta silti ei näy mitään kolmatta viestiä. Ärsyttävää (kaltaiselleni vauvanettisurfaajalle)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kunnes sitten yksi päivä kirjoitin tuohon meidän elokuisten pinoon, ja kun lähetin viestini, ei sitä näkynytkään missään, mutta numeroissa se oli mukana plus vielä yksi viesti enemmän... Eli siis, sain sen käsityksen, että meitä lähetti viestiä samaan pinoon kaksi ihmistä prikuulleen samaan aikaan, ja niistä viesteistä ei sitten kumpikaan ollut luettavissa! En tiedä onko omaa päättelyäni vain, mutta sitä kirjoittamaani viestiä en koskaan pystynyt lukemaan, vaikka sillä hetkellä kun sen lähetin, viestien määrä muuttui suuremmaksi! :)

Tajusikohan kukaan nyt mitä yritin selittää?!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat