Seuraa 

pian on edessä tytön 3 v. synttärit ja tarjoilua pitääpi miettiä olisiko kellään ehdotuksia? teemana meillä on prinsessa

ja kysymys vielä kun teette niitä tikkuja mihin laitetaan nakkeja, lihapullia ja sellasia pitääkö nämä tarjoilla lämpiminä (lihapullat ja nakit)

Kommentit (3)

...lämmittänyt pikku-nakkeja ja itsetehtyjä lihapullia ja laittanut sitten ne sekaisin kulhoon. Kylminä tikuissa maistuu toki myös. Prinsessa-ideasta tuli mieleeni, että prinsessa-kakkuun ainakin saat varmasti vinkkejä http://www.bakeandparty.com

Ja joskus sieltä on ainakin saanut myös jotain prinsessa-servettejä yms.

Lisäksi pienet pizzat on olleet tosi suosittuja meidän juhlissa. Jos en ole itse ehtinyt tekemään, niin olen ostanut pakastekinkkupizzan ja lisännyt siihen juustoraastetta ja paistanut. Sitten leikannut pieniksi kolmioiksi.

Tein tavallisen täytekakun, jonka kerman värjäsin pinkiksi, päälle niitä hopeapalloja ja keskelle barbie nukke (sellanen pienempi versio oli).

Tarjolla oli meilläkin noita tikkuja:lihapullia,viinirypäleitä,nakkeja ja juustoa, tarjoiltiin kylmänä.

Joskus olen myös tehnyt voileipäkeksejä, joiden päällä kinkkua/juustoa, tuorekurkkua, kovasti tykättyjä ovat olleet, mutta murusia riitti pöydän alla:):)

Sitten oli jotain peruspikkuleipätaikinasta tehtyjä keksejä, jotka koristeltiin vaaleanpunaisella sokerikuorrutteella ja nonparelleilla sekä värillisellä raesokerilla. Sitten kun oli kaikenmaailman prinsessaliinat, lautaset, kupit, servetit ja ilmapallot ja sankari prinsessa asussa kaikki oli niin satumaista:):)

Itselle vaan tuli nyt mieleen kun noilla prinsessoilla saattaa leluista löytyä ne tuhkimon hevoskärryt tai vastaavat, että voiskohan sellasiin laittaa jotain pikkuleipiä tarjolle?!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat