Vierailija

Mies on ammatiltaan metsuri ja täs pari päivää sitten hän sain vauhdilla oksan suoraan silmäkulmaansa ja silmä meni mustaks, no eilen sit meidän reilu vuoden ikäinen lapsi löi mua vahingossa leikkitraktorilla naamaan ja nyt poskessa on hirveä mustella...voiko olla näin yhtäaikaa vanhemmilla naama mustana. En tiedä mitä kanssaihmiset kaupassa tänään ajatteli kun näkivät meidä....luultavasti että, jaha on tainnut pariskunta vähän matsata kun kummallakin naamassa kammottava mustelma.

Nolottaa ihan sikana mutta minkäs teet,tekis mieli laittaa lappu otsaan että sain leikkitraktorista naamaani,ei, mieheni ei pieksä minua!!!

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

tosi paha silmätulehdus. Silmä muurautu melkein kokonaan umpeen ja näytin kuin turpaan sasneelta. Kävin lasten kanssa sairaalapäivystyksessä hakemassa reseptiä ja samalla reissulla kaupassa. Samanlainen fiilis oli...Olin vielä melkoisen nuori kahden lapsen äiti...kyllä ihmiset tuijottivatkin.

Joskus olin myös viisaudenhampaan leikkauksessa, josta naamani meni ihan mustaksi, ja vaihtoi väriä vielä moneen kertaan, silloin oli sama fiilis.

Itse kun tiedätte miten asiat on.... Jos lähtee noita mustelmia peittelemään tai selittelemään niin huonontaa vaan tilannetta; ja sitten kaikki tosiaan luulee että sitä on otettu matsia ja nyt selitellään...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat