Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

lisää... Ei siinä mitään, mutta hänen miehensä on väsynyt työtaakan alla kovin. (On vielä pienituloinen). Sisko on 25 v.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että siskosi pystyy toimimaan noin itsekkäästi ilmeisesti lainkaan omantunnon soimaamatta. Toisaalta miestä käy sääliksi. Mitenkähän pitkään jaksaa tuota rataa?

että useimmilla äideillä on loistava organisointikyky. Siitä voisi olla kateellinen moni johtajakin.

Toisekseen, musta on rumaa sanoa, että lapsia tehtaillaan. Joillakin niitä on enemmän kuin toisilla, mutta jokainen on lahjaksi annettu. Eikä monen lapsen hoitaminen aina ihan omaa ole, tämä vain tiedoksi.

Itsekään en ole kunnianhimoinen, mutta olen pirun ahkera!

Aikooko se hoitaa niitä lapsia eläkeikään asti kotona? Luuletteko että joku työnantaja haluaa palkata ihmisen joka ei ole tehnyt päivääkään töitä kodin ulkopuolella?

pitkään omia lapsiaan kotona..SE ON LAPSEN ETU!!itse olen ollut kotona 6 vuotta ja ikää 30v.nyt vasta suunnittelen koulutusta ensi syksyyn,kun nuorin täyttää kesäkuussa 3v.Yhtään ei kaduta että olen valinnut kotiäitiyden..olen nauttinut täysillä.Mies on kanssani samaa mieltä ollut alusta asti..koti on paras paikka lapsille.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat