Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ihan mikä vain muu toiminta on miehelleni mieluisampaa kuin yhdessäolo tai seksi kanssani. Jokin aika sitten käytiin kauhea, mutta mieltä puhdistava riita asiasta. No, asia ei ole muuttunut mihinkään. Mies syyttää vain ja ainoastaan minua kaikista ongelmista. Nyt keväällä pitäisi elämän helpottaa, kun miehen työmäärä väheni olennaisesti, mutta nyt mies sitten keksii kaikkea muuta. Seksiä on aina (lue: todella harvoin) vain minun aloitteestani, mutta vonkaaminenkin on sellainen monen tunnin operaatio, ja todennäköisesti kuitenkin saan pakit. Joten enää en viitsi omalta taholtani yrittää sitäkään.

Olen aivan valmis pettämään miestäni ja etsimään uutta seksiseuraa muuten, mutta minulla on korkea moraalinen kynnys pettää puolivuotiaan vauvani isää. Valehtelu ja salailu on todella väärin. Jonkin aikaa aion kyllä vielä surata tilannetta ja yrittää sekä toivoa parasta. Mutta en haluaisi loppuelämääni mädäntyä suhteessa, jossa olen joka päivä onneton, tunnen itseni vastenmieliseksi enkä oikein naiseksi enää.

Onko muita?

Kommentit (4)

Seksiä saa ihan kinuamalla kinuta, ja siltikään ei mitään tapahdu ( =todella harvoin).. Kaikki toiminta,mikä ei vaan liity minuun tai tyttöön kiinnostaa ukkoani enemmän..Kesään asti katson ja sitten pakkaan kapsäkkini ja otan tytön mukaan, ja aloitan elämän uudelleen.. Jotenkin tuntuu, että on jo ihan turtunut tähän empaattisesti kylmään parisuhteeseen..Keskustelua(riitaa) ei miehen kanssa saa aikaiseksi mitenkään (ei siis suostu puhumaan) ja se vaan ärsyttää enemmän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Parempia aikoja odotellessa... Ajattelin viitisen vuotta odotella lasten kasvamista ja sitä kautta elämäntilanteen helpottumista ja yhteistä aikaa, jos se vaikka toisi uutta toivoa suhteeseen.

Jos seksiä tekee mielin niin oma käsi avuksi. Pitkässä suhteessa kaikki muuttuu vähän hitaammin eli muutosta joutuu odottaan kauemmin. Positiivista asennetta vielä ripaus mukaan. Musta on ainakin kiva yrittää kehittää omaakin elämää kun miestä ei näytä kauheasti kiinnostavan ja kas kummaa yhtäkkiä sitä kiinnostaakin...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat