Vierailija

Moi,

nyt tarvitsisin neuvoja kokeneemmilta....

Olen nainen 35 v, onnellisesti naimisissa ja kahden lapsen äiti. Suhina sänkykamarissa on säännöllistä ja useimmiten hyvin tyydyttävää, mutta parin päiväunelman toteutus kiinnostaa vaan enemmän ja enemmän. Toinen näistä päiväunelmista koskee 3 kimppaa ( 2 x N + M), ja tästä unelmasta keskutelemme hyvin avoimesti mieheni kanssa. Ongelmanani on uskaltaako toteuttaa päiväunelmaani livenä, vai onko parempi vaan säilyttää se päiväunelmana, joka aina laitta mehut juoksemaan. Onko muilla samanlaisia haluja, oletteko toteuttaneet unelmanne? Hyvin vai huonoin kokemuksin, mistä löysitte halukkaan ja sopivan partnerin? Riittikö yhden kerran kimppa vai harrastatteko sitä säännölisin väliajoin? Onko suhteesi toista sukupuolta olevaan partneriisi parantunut/huonontunut kokeilun jälkeen?

Toinen päiväunelmani koskee sitten ihan pelkkää tyttöseksiä. Olen pitkään, jo parikymppisestä tiennyt olevani bi, enkä sitä ole keneltäkään juuri salaillutkaan. Fyysiseen suhteeseen en tosin koskaan ole samaa sukupuolta olevan kanssa alkanut, vaikka tunnepuolella kylläkin. Nyt kypsempänä lähes keski-ikäisenä olen tullut siihen tulokseen, että rakastan miestäni, mutta haluaisin toteuttaa päiväunelmani fyysisestä suhteesta naiseen - mieheni hyväksynnällä. Kohtalotoverit, onko teillä neuvoja tilanteeseeni? Pitäisikö minun ryhtyä toimeen vai hillitä haluni, ja tyytyä vaan oman käden onneen katsellen tyttöseksileffoja???

nimim. Nattfjäril

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat