Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kommentit (11)

Siinähän se taitaa olla. Olen tyytyväinen vartalooni, olin lapsena todella atleettinen, ja se on muovannut kropan kivan malliseksi, vaikka nykyään olenkin sohvaperuna. :) Hoikka olen myös, enkä liho normaalilla ruokavaliollani. Jossain vaiheessa sitä tietysti pitää alkaa panostamaan liikkumiseen, ettei vanhempana ole ihan rapakunnossa.

juoksen/kävelen omalla juoksumatolla. Painoa yritän saada alas 5kg, normaalipainon rajoissa silti olen ;) Lisäksi päivittäinen ulkoilu lasten kanssa, joka myös kohottaa kuntoa ja pitää mielen virkeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

perusviikkooni kuuluu:



2 juoksu tai hiihtolenkkiä

1 salitreeniä

1 bodyjumppa (itse ohjaajana)

1 spinning (itse ohjaajana)

1 kehonhuolto (tämänkin ohjaan)



vartaloni on mielestäni ihan ok

Hyötyliikunnan lisäksi käyn pari kertaa viikossa kuntosalilla ja pari-kolme kertaa viikossa jossakin jumpassa (suosikkejani bodystep ja bodycombat) ja kerran sauvakävelyllä.



Kroppa ei tietenkään ole täydellinen, mutta aika hyvä näin keski-ikäisen akan kropaksi. Lihaksiakin alkaa pikkuhiljaa tulla entisiin narukäsiin :-)

Kaksi kertaa viikossa kantritanssia (yhteensä 5 tuntia); oman seuran treenit kestää kaksi tuntia ja olen seuran ohjaajan apuopettajana toisissa treeneissä (naapurikaupungissa).

Kaksi kertaa viikossa kansantanssia (yhteensä 6 tuntia); aikuisten treenit kestää 3 tuntia ja tanssin myös nuorten ryhmässä, vaikka ikää on jo 24 vuotta.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat