Vierailija

Onko kenelläkään kokemusta kuinka se nykyisin tehdään naistenklinikalla tai kätilöopistolla? Kauanko sielä joutuu olemaan?

Kommentit (22)

Vierailija:

[quote]

Tuntisin niin voimakasta syyllisyyttä varmaan lopun elämääni. Miettisin laskettua aikaa, myöhemmin lapsen ikää, sukupuolta jne....

Nyt todella olen laskenut kuinka vanha lapsi minulla olisi toinen, olisiko tyttö vaiko poika, miten olisi elämä mennyt ilman sitäyhtä virhettä jonka teki tyhmyyksissään. Saako 11 udella miksi teit? minä ajattelin että haluan vielä " elää omaa elämää" , nyt olen tajunnut että lapsi on mun " omaa elämää" .

12

Sisältö jatkuu mainoksen alla

täysiaikaisen vauvan kanssa samassa suhteessa olevia käsiä, jalkoja,

täysin kehittyneitä sormia ja varpaita kynsineen, hiuksia jne. kuten oli noissa ' abortoitujen' kuvissa.

olen 2kuisen vauvan onnellinen äiti ja menneisyydessä takana yksi abortti. jotenkin noi kuvat repi auki sellaisia haavoja joita en ole ikinä oikein hoitanut, päättänyt vaan unohtaa ja olla puhumatta koko asiasta yhtään mitään. nyt kulkee kylmiä väreitä koko kropassa ja olo on sanoinkuvaamaton. en edes tajua miks kirjoitan tätä tähän, en ole ennenkään asiasta mitään tilittänyt. herrajumala, kuinka oon saattanut olla niin tyhmä!!!!????!!!!

Olen myös tehnyt abortin joskus, nyt parivuotiaan ilopillerin äiti =) ja myös onnellinen sellainen. ennen kun ni kuvat löysin netistä, olin laittanut asian " roskiin" ja sitähän ei sieltä pitänyt koskaan kaivaa. tuli todella mietittyä mitä teki, miksi teki, mitä olisi nyt ym. jos nyt vahingossa raskautuisin, kyllä pitäisin, lapsi on lahja. =)

voi lapselle antaa synnäriltä jo paremman elämän, adoptio. Usein vaan sattuukin käymään niin, että äiti haluaakin lapsena, loppu hyvin, kaikki hyvin.

en lähde tuomitsemaan muita, muttaen itse ikinä pystyisi tekmään sitä. Tuntisin niin voimakasta syyllisyyttä varmaan lopun elämääni. Miettisin laskettua aikaa, myöhemmin lapsen ikää, sukupuolta jne....en kyllä kenellekään sitä voisi suositella. Vaikka joutuisi yksin huolehtimaan lapsesta, ei se mahdotonta ole meikäläisissä oloissa. Kaverini kertoi tänään, että hesarissa oli ollut juttu kuinka paljon aasian maissa abortoidaan TYTTÖsikiöitä....jopa niin paljon, että (oliskohan ollut Intiassa?) 15 vuoden päästä siellä on miljoonia miehiä enemmän kuin naisia! Kenen kanssa ne niitä perheitä sitten perustaa?

Vähän asian vierestä...

humautus nukutuksella,et tiedä itse koko toimenpiteestä tuon taivaallista.Tehdään myös lääkkeellisiä keskeytyksiä,mutta sen saa itse päättää..ja minä halusin kaavinnan,koska halusin olla " kanttu-vei" kun se tehtiin.kotiin pääsee heti siinä,jollei nukutus aineet aiheuta huonovointisuutta tms.Henkisesti raskasta..mieti tarkkaan!!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat