Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

En ole koskaan saanut orgasmia, en edes itsekseni. Mieheni ei tätä tiedä, olemme olleet kolme ja puoli vuotta yhdessä. Aloitin teeskentelemisen ihan sattumalta, en tajua miksi.. Ja nyt tuntuu tosi ikävältä, en tiedä miten kertoisin miehelle? Tämä alkaa haitata seksielämäämme pahasti, minua ei juurikaan huvita kun tiedän etten siitä mitään saa. Tykkään kyllä seksistä mutta en jaksa teeskennellä joka kerta.

Auttakaa! Onko joku samassa tilanteessa? Kokemuksia?

Kommentit (15)

En oikein tiedä kannattaako kertoa, kyllähän tuo vois tuntua miehestä tosi pahalle. En ole siis saanut edes masturboimalla, joten luulen että vika on minussa tai sitten en vain pysty rentoutumaan tarpeeksi seksin aikana :/

Onko kukaan kertonut tällaista asiaa miehelleen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

itse jaksan tarpeeksi kauan itseäni hinkata. hän rakastaa taas esim nuolemista ja minäkin pidän siitä mutta jos hän sillä lailla minulle orgasmin tahtoisi antaa, joutuisi hän varmasti koko päivän niin tekemään... teeskentelen muutaman minuutin jälkeen... seksiä harrastaessa teeskentelen myös jonkun ajan kuluttua, kun ei enään huvita se hinkkaus. minä olen jo haudannut puhumishaaveet.. hoidan sen puolen itsekseni kun on haluja ja aikaa. (todella harvoin)

Minä en pysty saamaan orgasmia normaalissa yhdynnässä. Joskus hyvin harvoin kylläkin jos on dildo apuna. Mieheni haluaisi niin hartaasti tyydyttää minut joka kerta, niinpä sorruin teeskentelyyn miellyyttääkseni häntä. Asia vaivasi aikansa kunnes tajusin että keskityn ihan liikaa hänen tyydyttämiseen ja miellyttämiseen. Opettelin ja pakotin itseni välittämään myös omasta itsestäni, sillä minä ja minun orgasmini ovat ihan yhtä tärkeitä kuin mieheni. Minulla on ihan yhtä suuri oikeus kuin hänellä. Ja tämä on ollut se muutos positiiviseen suuntaan. En ole vielä päässyt " napakymppiin" yhdynnässä, mutta uskon että näillä eväillä piankin. En ole paljastanut hänelle totuutta, mutta alkanut kertomaan mitä minä haluan. Ennen en kehdannut nuoletuttaa itseäni mutta asenteen muututtua kyllä. Orgasmikin alkanu tulla paljon rivakammin.

Vierailija:

Lainaus:

Voi olla melkoinen kolaus miehelle kuulla että vaimoke onkin koko ajan teeskennellyt. Voi mennä luottamus muutenkin.

Minä ehdottaisin että alkaisit hienovaraisesti lanseerata muutosta ja vähitellen lopettaisit sen teeskentelynkin. Siis kertoisit miehelle mitä haluaisit hänen tekevän jne.

Voi olla melkoinen kolaus miehelle kuulla että vaimoke onkin koko ajan teeskennellyt. Voi mennä luottamus muutenkin.

Minä ehdottaisin että alkaisit hienovaraisesti lanseerata muutosta ja vähitellen lopettaisit sen teeskentelynkin. Siis kertoisit miehelle mitä haluaisit hänen tekevän jne.

Jos mies on " kokenut" hän kyllkä tunnistaa oikean orkun, teeskennellen on aika vaikea saada niin voimakasta ja ennenkaikkea niin rusentavaa ahtautta orkun aikana ja jälkeen. Sehän alkaa pikku hiljaa se " rusennus" ja huipussaan sitten paukkaa meillä ainakin miehen vehkeen miltei ulos tuolta värkistäni.

Mielestäni joka naisen oikeus on saada orkku, vaikka edes yksin, jos ei muuten. Kannattaa oikeasti yrittää saada apua itsellesi, ihan vaikka kirjoista ja netistä jos et kehtaa lääkärille kertoa. Mulla on myös yksi ystävä joka ainakin väittää ettei saa mitenkään päin edes itse orkkua. Itsestäni se tuntuu oikeasti oudolle? Itse saan unissani orkun jos en muutoin sitä saa viikkoon pariin. Mielestäni se on siis luonnollinen purkautumisväylä ja ymmärrän hyvin miksi esim. sanotaan että miehet on kireitä jos ei saa naista...

Toivotaan parata sulle, ehkäpä harjoittelu yksikseen auttaa? Meinaan että jos et saa yksin orkkua tuskin saat sitä miehesikään kanssa, sen verran se vaatii rentoutumiskykyä ja muun ajattelun pois sulkemista, mulla ainakin.

Itse olen joskus sortunut, mutten näe ongelmaksi, koska 95% kerroista saan itsekin. Joskus menee vaan ohi ja mies ei lopeta ennen kuin...:(

Ap:lle: Sinuna alkaisin välillä jättää orkkuja väliin... Sanoisit miehelle, ettet nyt saanukaan jne. Sitten keksisit kaikkea kivaa, mitä voisit haluta lisämausteeksi. Ja samaan aikaan alat treenata itseksesi asiaa. Voipi olla, että se siitä yhdessäkin löytyy. Älä vaan suoraan möläytä, että olet teeskennellyt nämä vuodet. Se olisi miestäsi kohtaan väärin, sillä asia ei ole hänen vika siinä suhteessa, ettei voi tietää, jos valehtelet.

Vierailija:

Lainaus:

Vaikea yhtäkkiä alkaa tekemään muutoksia, seksielämä on aina ollut samanlaista ja olen sanonut tykkääväni ko. jutuista. En siis todellisuudessa edes tiedä mistä pidän (paremminkin tiedän mistä EN pidä). Itsetyydytys ei onnistu, ei ole aikaa eikä omaa rauhaa..

Jotenkin tuntuu niin vaikealta. Mies ei ole mikään paras mahdollinen sängyssä eikä tykkää puhumisesta, varsinkaan seksijutuista. Toisaalta on ihan hyvä mies - unohdanko siis oman seksuaalisuuteni ja tyydytän mieheni kuten ennenkin? Vai onko tähän mitään keinoja, ilman että mies saisi tietää?

ap

Minä myöskään en ollut saanut 25:ksi asti yhtään orgasmia. En kenenkään kanssa enkä omin käsin. Sitten kerran sain käsiini murkuille tarkoitetun opuksen ja aloin sen oppien ja peilin avulla tutustumaan alapäähäni ja VOT. Koin oudon valoilmiön. Olin luullut olevani jotenkin epänormaali (tässäkin mielessä) ja myöskin alentunut miesten miellyttämiseen hyväsyntää hakiessani. Sitten kerran mieheni kanssa rakastellessa aloin itkeä ja kerroin kaiken. En häntä syyttäen, koska syyhän oli minun. Hän tuli surulliseksi, mutta lopulta ymmärsi sen ja asia lähensi meitä valtavasti. Meillä oli yksi lapsi ennen tätä ja asian " paljastumisen " jälkeen olemme saaneet vielä kolme lasta lisää. Ja myös mikä ihanaa- nykyään saan usein orgasmin yhdynnässä, kun klitorista kosketaan (minä tai mieheni) samalla. Minä olisin siis rehellinen. Minun ainakin oli pakko olla.

Älä kerro, että olet teeskennellyt kaikki ne vuodet, vaan kerrot tällä hetkellä olevista ongelmista. Voitte sitten yhdessä miettiä, miten toimia.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat