Vierailija

Luulee tietävänsä kaiken, puhuu pahaa ja kovalla äänellä ihimisistä, jos sanon jotain josta se eri mieltä mutta tajuaakin että olen ollut oikeassa niin ottaa kunnian itselleen ja väittää että HÄN se oli sitä mieltä ja minä erimieltä. Välillä tuntuu että se on jotenkin mielenterveyshäiriöinen. Kohta meille tulossa vauva, ja se asuu melkein naapurissa. Mies ei näe ongelmaa. miten saan sen pysymään edes viikon erossa meistä vauvan synnyttyä!! EN JAKSA!!

Kommentit (2)

Meillä tosin mieskin ymmärtää ettei äitinsä ajele ihan kaikilla. Oon ottanut sellasen kylmänviileen suhtautumisen anopin kommentteihin. Jotenkaan en vaan enää jaksa. Ollaan oltu mieheni kanssa 12v. yhdessä,naimisissa 3v. ja meillä on 2 lasta. Hääpäivänäni tuo nilviäinen sanoi miehelleni että vielä on aikaa muuttaa mieltä,vai oletko todella sitä mieltä että olet tämän naisen kanssa lopun elämääsi. Minä se hääpäivänäni sanoin tulevalle anopille vaan ja ainoastaan " Haista Paska" !

Olen myös tutkiskellut itseäni. Onko minussa se suurin vika? Olen tullut puolitiehen vastaan,kuunnellut esikoista odottaessani kuinka mieheni ensimmäinen tyttöystävä oli AIVAN ihana,saanut joululahjoja takaisin jne... Kyllä mittari täyttyy jokaisella.

Tsemmppiä kaikille jotka painii anoppiensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat