Vierailija

Olen huomannut, että ihmiset, jotka kysyvät mielipiteitä täällä nimiasioissa, ovat melkein poikkeuksetta niitä, jotka haluavat antaa lapselleen erikoisen nimen kuten Maiti Xanian, Okku Ebikular tai Vike Melias tms...

Miksi kysytte mielipiteitä täällä? Epäilettekö nimen kelvollisuutta vai haluatteko mainostaa täällä, miten nokkelan ihanan erikoisen nimen olette keksineet?

Itse annoin pojalleni nimeksi erikoisen, mutta hyvin suomalaisen nimen, josta kaikki tuttuni ovat kovasti tykänneet ja joita ei ole kastettu vuoden 1900 jälkeen kuin 16 ja ei mulle ainakaan tulis mieleen levitellä sitä palstoilla juuri siksi, ettei se ole vuoden 2010 suosituimpien kärjessä...

Kommentit (5)

En tajua yhtään sitäkään, että ensin kysytään vaikka että "Mitä mieltä meidän häätarjottavista" ja sitten jos joku ei tykkää niin loukkaannutaan ja aletaan vahvasti puolustaa sitä ruokalistaa. Miksi ihmeessä ne ihmiset ylipäänsä kysyvät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä esim. kävi niin että toisesta nimestä tuli tietty ikävä mielleyhtymä liki jokaiselle vastanneelle. Tästä syystä vaihdettiin se toinen nimi ennen nimen rekisteröimistä/ristiäisiä.

Se minua ei haittaa jos nimi on jonkun mielestä outo tai väännetty, mutta jos puolelle vastaajista tulee siitä mieleen esim. "veskipapaeri" niin voi jo pistää harkitsemaan.

Ei kukaan voi olla niin törppö, kuin esim. se Eli Sanita nimeä ehdotteleva oli... Toivottavasti ainakaan.. Siinäkinhän oli tyypillä Eli Santa ja ties mitä kammottavia ehdotuksia. Ei se nyt varmaan ihan tosissaan kysellyt ;)

Lainaus:

ja sitten kuitenkin pitää siitä kaksin käsin kiinni, vaikka se tyrmättäisiinkin täysin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat