Vierailija

Juurikaan ei ole kokemusta pakkaamisesta sekä siitä kauanko n.90m2 asunnon kamojen pakkaaminen kestää :/

Kommentit (6)

-Osta jätesäkkejä. Pakkaa sinne hyllystä suoraan vaatteet ja liinavaatteet. Niin, että pussit jaksaa kantaa.

-muuttolaatikoita menee tuon kokoiseen asuntoon varmaan 60 kpl. Itselläni oli 30 muuttolaatikkoa 60 neliöiseen asuntoon. Enemmänki olisi voinut olla..

-hae Alkosta viinilaatikoita. Ovat pienikokoisia pahvilaatikoita ja niihin saa kätevästi pakattua lasit. Eivät mene rikki kun jokainen on omassa lokerossaan. Pieniä laseja voi laittaa pari päällekkäin.

-astiat olen käärinyt pyyhkeisiin tai sanomalehteen ja suoraan muuttolaatikkoon.

muutin 60 neliöstä 50 neliöön ja aloitin pakkauksen viikkoa ennen. Muutto oli ohi 3 tunnissa. Muuttomiehiä (ammattimaiset) oli 2 ja minä ja yhdessä kannoimme tavarat autoon, ajoimme uuteen asuntoon ja tavarat sisälle. Kellarikamat olin laittanut erikseen, eli ne nostin suoraan kellarikomeroon ja järkkäsin sen samantien. Ei tarvinnut jälkikäteen siivoilla sitä.

Muutto käy hyvin kun sen organisoi kunnolla. Tsemppiä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat