Seuraa 

Onkohan mahdollista että lapsen syntymän jälkeen kierron käynnistyttyä alkaisi hullut ovulaatiokivut??? Vai onkohan mulla kohtutulehdus...

Kipu tuntuu vain vasemmalla puolella alavatsassa ja on kestänyt nyt vajaan vkon paheten tänään oikein KIVUKSI.

Voiko siis ovulaatiokivut kestää pitempään kuin päivän pari? Ja onko ne pahemmat synnytyksen jälkeen kierron käynnistyessä???

Käyn aamulla labrassa tarkistamassa tulehdustilanteen...

Kiitos jos jaksatte vastata :) :) :)

Kommentit (4)

Täällä yksi ilmoittautuu, jolla juuri kuvailemiasi ovulaatiokipuja raskauden jälkeen. Kuukautiset alkoi kun pikkuneiti 5kk nyt tullut 3 kuukautiset ja jokaisessa kierron puolivälissä ovulaation aikoihin hurjat kivut ja nipistelyt. Ja ne kestää monta päivää. Ei kai auta muu kun kestää, toivottavasti helpottaa jossakin vaiheessa.

t. ansida

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ihan hullun lailla (tuntu kuukautiskivuilta) tossa joulun jälkeen ja siitä n 10 pvn päästä alko menkat ekaa kertaa synnytyksen jälkeen (7,5kk). Tai no jos niitä menkoiks voi sanoa: vuotoa oli tasan yhtenä päivänä parin tosi nihkeenä ulos tulleen tamponin verran, sen jälkeen on pärjänny vaik koko päivän samalla pikkuhousunsuojalla mut oon sentään hygieniasyistä vaihtanu, eli siis tosi niukat.

Kävin siis tänään labrassa ja CRP oli normaali eikä virtsaputkentulehdustakaan löytynyt. Taustaksi voin kertoa, että kuparikierukan aiheuttamaa ilmeisesti kohdunkaulan tulehdusta on hoidettu antibiooteilla useasti (tälläkin hetkellä). Eikä tulehdus ole kokonaan lähtenyt. Pelkään tulevien raskauksien olevan mahdotonta tämän tulehduksen jälkeen, jos ei pian saada kuriin!!!Toisaalta tulehdusarvot oli ok-->ei voi kai olla paha kohtutulehdus ja vuotokin on vain limamaista kirkasta mahdollista ovisvuotoa. Tällä hetkellä mulla kierron pv 14 meneillään. Ja siis vasta yhdet menkat ollu imetyksen jälkeen. Kivut aivan pirullisia!!!

Mulla olis ens vkolle aika gynelle että voi tarkistaa tulehdustilanteen, mutta en tiedä pitäisikö mennä jo aikaisemmin tän tulehduksen ja kipujen takia. Pitääköhän julkisenpuolen gynelle saada aina TK-lääkärin lähete? Oma yksityisgyne ottaa vastaan siis vasta ens vkolla.

Panen siis kädet ristiin, että kyseessä on oviskivut tms. Auttakaa samanlaisia oireita kärsivät! :( :( :(

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat