Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

"meinasi tulla mutkia matkaan mutta onneksi nyt olen raskaana ja kolmas lapsi on jo matkalla luoksemme kun kerran kolme lasta halusimme" -tyyliin...

mutta voi hyvä ihminen! Vaikka oletkin jo raskaana niin niitä mutkia voi tulla silti vielä matkaan! Mekin halusimme kolme lasta ja saimmekin ne kolme, nuorin eli vain kuukauden ja kuoli pois, mutkia tuli joo.

Loppuelämäni olen kolmen lapsen äiti, kaikki eivät vain enää elä..

Kommentit (5)

että elämän lanka on ohut ja terveys on suuri lahja. koska tahansa voi tapahtua mitä tahansa ja elämää ei voi turhan tarkkaan suunnitella.

t. viiden terveen ja yhden erityislapsen äiti

en jaksa uskoa, että kukaan voi elää niin ettei kohtaa lähimmäisen sairatumista tai kuolemaa. todennäköisesti ainakin vanhempansa joutuvat suurin osa hautaamaan.

ongelma onkin siinä että kuvitellaan että kaiken voi suunnitella ja kaikki ikävä tapahtuu jollekin muulle kuin minulle ja läheisilleni. Sitten ihmiset helposti masentuvat kun tapahtuukin sellaista mihin ei voi itse vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kertoo siitä mikä on onnistunut hyvin, niin sitten pitää luetella se taikauskoinen ja poliittisesti korrekti litania että "lapsia ei tehdä vaan saadaan, terveys on lahja, en tällä halua loukata ketään, kiitos anteeksi kiitos anteeksi kiitos anteeksi".

Jos joku on päässyt elämässä helpommalla ja kertoo siksi vähän hyväuskoisen kuuloisesti omasta onnestaan, antakaa kertoa vaan. Kaikki ei kohtaa elämää sen rajuimmissa muodoissa ja elävät tietynlaisessa kuplassa siksi. Mutta entä sitten? Eihän täällä mikään mene tasan.

Onneksi useimmat meistä kävelee miehensä rinnalla kirkkomaalla hääpäivänään, eikä myös miehensä vierellä tämän kantaessa pientä arkkua maahan.. Elämä on. Eikä sille vaan voi mitään.

ap

elämän rujoa puolta vaan kuvittelee että voi sitä itse hallita? Kun kaikki sen kuitenkin lopulta kohtaavat.

t. 3, nuorena äitinsä menettänyt

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat