Seuraa 

[color=violet]Mun päässä vaan kohta surisee kunnen voi muuta aatella onko nämä Niitä tuntemuksia. . .Maalareista en tarkkaan tiedä tulisiko ne ehkä huomenna, koska km jälkeen ei ole ollut vasta ku yhet menkat.

Jos nyt " hakemalla hakee" niin viluttanut on ja väsyttänyt useempana päivänä. Tänään on jollainlailla tehnyt pahaa ja rinnoissa tuntemuksia ainaki parina päivänä.

Jäitä yritän lappaa hattuun ja pöksyihin, koska pudotus on kova ja tosi korkeelta, jos ei plussaa. Testiä ei onneksi ole kaapissa. . .hermot menee. Saisko lisää jäitä?

Sivut

Kommentit (36)

Kiva ylläri pöksyissä tänään aamulla, kun vaihdoin kalsareita. Se pirun täti löysi sittenkin tänne! X(

Eikä se eilinen labrakoekaan mikään ilmainen ollut: meillä täällä moisesta putkellisesta verta sai pulittaa 66euroa! Että kalliin tempun teki tuo täti! Prkl! Nyt en sitten tiedä ollenkaan, haluanko tietää koetulokset siis, että olinko ollenkaan raskaana vai menikö kesken.

Ja optimistina uskon edelleen plussaan ennen kuin hanat kunnolla aukeaa, mutta aika heikolta alkaa näyttämään. Ja Carl Fazerhan on kaikkien epätoivoisten pelastaja! Parempaa onnea muille piinailijoille!

*paistaa se aurinko pilvienkin takana* :)

Hei!

Testin tein heti kotiin päästyäni eli nyt kp26/26-28-32?. Apteekin oma näytti negaa..Samoin akon10. Koko päivän ollut aivan hirveitä nippailuja vatsassa ja kova selkäsärky. Nännit on myös piukeat(mitä sekin tarkoittaa?):) ja on huono olo. Menkkoja vaan ei näy eikä kuulu. Nää oireethan on aika samoja kuin menkoissa...

Yleensä menkat alkaa saman päivän aikana, kun on noita nippailuja, joten tässä nyt odotellaan. Toisaalta join päivän aikana n.6 kuppia kahvia ja ravasin pissalla tunnin välein, joten eiköhän toikin vaikuta testeihin..vai mitä sanotte?

Toisaalta harmittaa, jos täti tulee, mutta toisaalta olen onnellinen, koska kivut tarkoittaa, että täti on tulossa. Viimeisin kiertoni ennen viime raskautta oli 26 eli samoissa mentäisiin nytkin. Ja se on hyvä uutinen, että saa kropan samaan kuosiin kuin ennen raskautta.

Plussasäteitä teille kaikille ja täytyy muistaa, että jokainen täti lisää plussaprosentteja ensi kierrolle...

Jumppis

Sisältö jatkuu mainoksen alla

...mut ku ei haluais turhaakaan testailla. Juuh..Testasin haamun toisella testillä joskus joulukuun puolessa välissä ja siitä taas pari päivää eteenpäin negan. Mulla on niin säännölliset kuukautiset normaalisti ja oon ollut tosi onnellinen siitä, mut nyt nää on ollu tällaset, enkä oikein tiiä mikä vaivaa. Väsyttää ja palelee, mut muuten en kai oireile. Joutuu nukkuun päikkäreitä ja kököttään kaikki vaatteet päällä peiton alla varsinki iltaisin. Mies kuljeskelee tosiaan bokserit ja t-paita päällä. Enkä oo kipiänä, eikä muutenkaan mitään ihmeellistä oo menossa elämässä.

[color=blue]Glemei [color=violet]en nyt tiiä tartteeko sun enää pitää niitä varpaita pystyssä. . .testi oli pakko ostaa, ku niin pirusti vaivasi ja tein sen sit samantein. PLÄÄÄ! Vain yksi vaivanen viiva :( Mutta ei kuitenkaa viel oo maalareita näkyny näillä nurkilla. Joten ohan tässä toivoa, vaikka ei nyt jaksa niitä elätellä.

[color=blue]Pirpaliina [color=green]oletko tesmannu kertaakaan?? *ojentaa testiä* Kipases nurkan taa ;)

[color=blue]Kinttunen [color=violet]millon siis sait haamun?!! Tää on kyllä niin hermoja raastavaa. .tänään on tuntunu vähän rinnossa ja en usko sen olevan kevättä. Lakanan köytin selkään laskuvarjon puutteessa, mut eipä tuosta taia olla paljo apua, jos pudotus tulee. Masussa tuntu myös tänään töissä ollessa, mut ällöö valkovuotoo sitä seurasi. Miksi sitä pitää kiduttaa itteensä!!

Tai ainakin jotain päätti tulla. Ruskeeta töhnää. Muutenki tänään on ollut ihan kamala päivä ja tämäkin nyt vielä... :' ( Toisaalta loppui tämä piinaileminen. Tossa koulussa ollessa yhtäkkiä alkoi huimaan ja sitten alkoi tämä töhnöttely. Ärsyttää. Emme käytä miehen kans mitään muuta ehkäisyä kuin kumia, koska syksyllä olisi tarkoitus aloittaa vauvantekohommat sitten ihan virallisesti. En muutenkaan halua alkaa syömään mitään e-pillereitä, liimaamaan itteeni laastareita, sillä kaikki tollaset saa mut ihan kaistapäiseksi, eivät sovi mulle sitte niin yhtään. Pillerit lopetin loppukesästä 05. Jälkeläistä ei oltu mitenkään suunniteltu vielä nyt, eikä se näköjään ole sitten tulossa, mutta hyvän tähen, että ottaa nyt päähän ja on surullinen olo. Kamala päivä. Tsemppiä muille piina-tiinoille, että tärppäisi!! +++++säteitä sinne päin! :)

t. Kinttunen, joka hukuttaa surunsa suklaaseen just nyt! ;)

En oo kyllä piinailija, kun just tässä oottelen että toi samperin akka lähtis taas tältä vierailulta ihan kokonaan pois.. Mutta pakko oli kumminkin kirjotella..

Oireet kyllä kuulostaa hyviltä.. :) bdbdbdbdbdbdbdbd

Milloin meinaat testata?

glemei *taas täällä peukkuvarpaatkin pystyssä plussan puolesta!*

[color=violet]Ite sen hyvin tietää ettei juuri usein tällasiin " hehkutuksiin" viiti osallistua. Ja nyt ei jaksa uskoa, että nämä Oireet olisi oikeita. Kummiski kuvittelen vaan. .

En tiiä millon testais, koska en voi tietää tosiaan miten tää kroppa nyt toimii. Tosin, jos tuntemukset jatkuu niin luulen eksyväni huomenna apoteekkiin.

Mistähän niitä laskuvarjoja vois tilata? Niin kiitos jäistä ;) Niitä tosiaan tarvitaan, koska käyn ihan älyttömillä ylikierroksilla. Just äskön tuumasin ukolle, ett oon hurahtanu taas ihan liikaa vauvoihin. Meillä päin ainaki sanotaan yleensä, että hurahtaa uskoon. .huumorinkukka on kaunein ;)

Pakko kai sitä on jotenki rauhotuttava nyt kuitenki peiton alle. Epäilen, että rauhaton yö tulossa.

[color=violet]Olipa tosiaan hullun kallis labrareissu! Rahastuksenmakua etten sanos. Mutta joillakinhan tulee menkat, vaikka olisikin raskaana. No ei ehkä liikaa kannata roikkua tässä ajatuksessa, mutta toivonkipinöitä pitää elättää.

[color=purple]Jumppis [color=violet]et tainnut mainita kauan teillä on ollut vauvahaaveita? Parempia +++tuulia ensi kerralla :)

Anteeksi nyt pääsi uuden piinailijan nimi unohtumaan, mutta eihän tosiaan kaikilla Oireita ole. Ja nehän voivat ainakin ilmestyä myöhemmin plussauksen jälkeen. Tässä nyt elättelee tietenkin omia toiveita. Tosin taas luulin menkkojen alkavan toista tuntia sitten, mutta ei ei sitten yhtään mitään. Ihmeesti vaan riipasi masusta.

Huomenna menen yksityiselle veritestiin ja päätän tämän piinan!

Plussa onnea kuitenkin kaikille! Itse olen - niin kuin tuossa toisessa sanoinkin jo - sen verran optimisti, etten negaan suostu uskomaan ennen kuin täti on kunnolla kylässä ja tätin tullessa otan ilolla vastaan, kun pääsee taas seuraavassa kuussa jännäämään.

Mutta kyllä tämä piinaaminen käy hermoille. Ikinä ei ole ollut näin paljon menkat myöhässä! Prkl!

Äitikki, Zatu - kiitos haleista ! En kyllä oikeesti etukäteen ajatellut että vois jo heti näin nopsaan tärpätä. Jostain kumman syystä sit vaan yhtäkki pieni toivon kipinä heräs. Jep mutta tosiaan nokka kohti uutta kiertoa.

Jumppakärpänen, Pirpaliina - halauksia teille vai vieläkö Pirpaliina elättelet toiveita ?

Zatu - pidetään edelleen peukkuja !

Muillekin piinailijoille peukkuja !

Hyrre

[color=violet]Tänään olin jo aamupäivällä varma, että nyt se pirun matami tuli! Masusta juili ja lievemmin myös joku aika sitten, mutta toistaseksi ei oo tapahtunu muuta!

Hermoja raastavaa totta tosiaan. Vuosi on ollut yhtä ylä- ja alamäkeä. Hengissä yhä, mutta välillä kieltämättä on ollu aika riekaleinen olo. Aina sitä jotenki on saanu kursittua ihtesä kasaan. Nyt ois kyllä kiva tietää mikä tämä tilanne on!!

Kp 33/28 eikä roskishaamua varmempaa tulosta suuntaan tai toiseen ole tullut. Terkkarissakin kävin aamulla viemässä pissinäytteen, mutta ei siitä sen fiksummaksi tullut.

Jäitä tännekin kelpaisi ja laskuvarjonkin voisin pakata valmiiksi. Oireina väsymys, päänsärky, lämpöily, menkkakivut (ollut viikon), rintojen satunnainen tuikkiminen ja haju sekä itkuherkkyys.

Plussaonnea!

[color=violet]Kokemus on varmasti ollut rankka. Vain aika voi parantaa haavat, mutta kyllä se siltikin jättää arven sisimpään. Mulla varsinkin toinen km otti koville, kun vaikka oli pelännyt niin silti luotti sinisilmäsenä ettei voi olla toistamiseen huono onni.

Välillä on tuntunu tosi pahalta katsella odottajia ja vauva-lehtiä en oo pitkiin aikoihin vilkassutkaan. Eilen havahduin ja luin nro 11, kun nro 1 tuli postissa. Ja kas ei se kirpassukkaan yhtään.

Niinhän se on, että jos plussaa niin pelossahan sitä elää varsinkin ensimmäiset kuukaudet. Ukko ehotti jo, että pidetään vuosi tai kaksi taukoa. Mutta en mä voi sellasta aatella! Katkeroitusin sinä aikana tyystin ja voisi olla etten kohta uskaltaisi enää koskaan yrittää. Sellaisista tapauksista olen kuullut. Joten tuskin liian pitkät tauotkaan hyväksi on.

Pitänee kaivautua peiton alle ja lukea vaikka vähän. Öitä.

Sulle jos kelle kuuluisi se plussa jo! Täällä palstalla tulee niin myötäeläneeksi muiden murheita, että oikein pahaa tekee!

No, itseäni vähän hävettää, kun lähden hakemaan labrasta varmistusta vasta kp 34/28. Mutta kierto on heittänyt tuosta max päivän suuntaan tai toiseen. Sitä paitsi, kun on ollut kaksi kertaa aikaisemmin raskaana, niin luulee tietävänsä, miltä se tuntuu (siis just tältä: kuin täti tulisi ja samalla meinaa oksentaa joka helkkarin hajusta ja mausta). Eilen selvisi miehen kanssa " leikkiessä" yksi uusi raskausoire: mun alapää on kuiva kuin saharan autiomaa! Ja tänä aamuna jokainen kulaus kahvikupillisesta aiheuttaa kuvotusta. No, mutta huomenna ei tarvitse enää jossitella, kun tulokset tosiaan jo vuorokaudessa! bdbd *peukuttaa itselleen* Tulen heti kertomaan, kun kerkiän ja saan siis tulokset tietää.

Myötätunto on tarpeen...tää keskustelupalsta on ihan huippu, koska mulla ei kaveripiirissä löydy oikein sellasta kannustusta..kaikki on niin kovaa tahtia menossa uraputkeen ja tuntuu, ettei kukaan oikein jaksa ymmärtää..Noh, surut on nyt hukutettu kebappiin ;) josta tosin tuli vähän syyllinen olo, koitan kovasti reenata ja pitää itteeni kunnossa. Mies otti asian yllättävän hyvin ja haliskeli kans tossa ennen kuin lähti ite reenaan. :) Pämpperöinti (hellyttely) kuulemma jatkuu iltasella. :)

No mutta, eteenpäin sano mummo lumessa! :)

Tsemiä kaikille!!! :)

Voi Pirpaliina, älä nyt häpeile!! Ehkä mäkin menisin, mutta labra reissu näiden kolmen riiviön kanssa ei houkuttele ;) (ja " hulluna" haluan vielä yhden lisää) Otitko ihan sen veritestin sen määrityksen kanssa kun kestää vuorokauden? Jänään sun kanssa hirveesti!! Mullakin oli tossa sellainen " kuiva kausi" alhaalla, mutta nyt on taas vähän kostempaa. Ajattelinkin, että jos en ole raskaana, niin norm. kuukautiskierron mukaan kohta tulee taas hedelmällisempää limaa ja ovulaatio lähenee =) Tosin se ei selitä näitä menkkamaisia tuntemuksia. Huomaatko, että olen opiskellut asiaa!? Lueskelin tuota keskustelua ovulaatiosta ja raskaaksi tulosta osiota, mielenkiintoista! Käy kurkkaamassa jos et ole vielä käynyt!

Mitenkäs Zata? Ja Kinttunen, tuliko kunnon vuoto?? Hyrre_72_ bdbdbd!!

äitikki

mulla on vaan äärettömän epäsäännöllinen kierto (26-36 päivää) joten vaikea piinailla kunnolla kun ei voi tietää milloin tädin pitäisi tulla vai onko myöhässä yms.... No jokatapauksessa nyt meneillään muistaakseni kp 26 joten pikkuhiljaa voi alkaa odotella ja ihmetellä että mitä tästä tulee. Tosin on tuo peuhaaminen ollut aika vähillä pari viikkoa sitten joten ei kovin lupaavaa mutta eihän sitä koskaan tiedä kun tarvitaan vain SE yksi kerta. Kiva kuitenkin että muita piinailijoita löytyy, piinaillaan yhdessä. Monet näytti tässä ketjussa kirjottavan kaikenlaisista tuntemuksista (kuvitelluista tai todellisista) mutta mun tarvii kyllä sanoa että mitään tuntemuksia ei ole ollut, ei edes kuviteltuja. Byy. no tosin ei ollut esikoistakaan odottaessa.

Terkuin senna

[color=blue]Jumppis [color=green]joko teit testin??? Ja mikä muuten on olotila?

[color=blue]Äitikki [color=violet]siis mie tein eilen sen testin ja negaahan se näytti. Menkkoja ei toistaseks näy eikä kuulu. Pariin otteeseen on tänään jostain munasarjojen suunnasta riipassu ikävästi. Jäät hatussa täällä istuskelen jalat ristissä.

[color=blue]Pirpaliina [color=green]mulla taas on kadonnu himot tyystin. Ei siis kiinnosta yhtään muhinointi eli " selibaatissa" täällä elellään ;) näinhän niitä vauvoja saa. .

[color=violet]mutta pakko purkaa ja tyhjentää pääkoppaa! Rintsikat äskön otin pois niin eikö alkanu ihan hirveesti jomottaan toista tissiä. Nyt sitten nousee +++kuume ylilukemiin ja pudotus tulee olemaan kova, jos huonosti käy.

Jos mulla ois testi niin en varmaan malttais oottaa. En taatusti mee huomenna ostamaan, en saa, koska eihän se mitään voisi näyttää. Keskiviikkona kun oli vain yksi orpo reppana raasu viiva vaan. Pakko kärvötellä ja tehä ittesä seinähulluksi. .

eipä näköjään ollut paljoa iloisia uutisia kerrottavana kenelläkään. Zatu- pahoitteluni tädin vierailusta. Tiedän tunteen kun epämiellyttävä yllätys löytyy vessassa käydessä. Kyllä harmittaa ja joskus vetää mielen vähän maahan. Lohdullista on onneksi aina se että ¨muutaman päivän (kierron pituudesta tietysti riippuen) voi " levähtää" ja olla ajattelematta koko asiaa ja sitten taas valmistautua uuteen yritykseen. Se varsinainen yrittelyhän siinä ihan kivaa onkin, ainakin mun mielestä ;)

Mulla on meneillään kp 27 (muistaakseni) ja nuo vessassa käynnit alkaa olla aina sellaista jännitystä et löytyykö epämieluisa ylläri vai ei. Katsotaan nyt miten tämä tästä edistyy... vähän alavatsaa nippailee mutta toivon sen johtuvan jättikokoisesta pitsasta jonka söin eilen illalla.

Onko muita vielä samassa jamassa? Milloin aiotte testata?

senna

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat