Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ärsyttää. Kaikki kokeillut ehkäisymenetelmät vie mun elämänlaatuni lattian rakoon - ja palkaksi siitä saan surkeaa seksiä ehkä kerran kahdessa kuukaudessa.

Olen kieltäytynyt huolehtimasta ehkäisystä jos se sais mieheen vauhtia mutta ei. Hitto mieluummin väkertää kortsun kanssa kuin käy pienessä operaatiossa.

Kommentit (6)

En itsekään halua enempää lapsia, mutta en myöskään halua katkaista piuhoja - siltä varalta että ehkä joskus muuttaisin mieleni.

Toisaalta ehkäisykin on ihan perseestä, etenkin jos hormonaaliset keinot eivät sovi. Mutta onko ne kondomit nyt niin kamalia, jos mies on niitä valmis käyttämään?

itse näkee sen tarpeelliseksi, kertoen kumppanille tietenkin avoimesti missä mennään.

Jos sulle ei sovi mikään naisten ehkäisymuoto, niin sitten ei ole muuta mahista kuin että miehesi hoitaa ehkäisyn. Ja jos hän valitsee kortsut, niin etpä sille paljon mitään voi. Mutta kai miehesi tajuaa, että pelkällä kortsulla vahingon mahdollisuus on melko suuri? Jos siis ei enää halua lisää lapsia. Ja tietää, mikä on sun kanta esim. jälkiehkäisyyn tai aborttiin, jos kortsu pettäisi?

Voi olla, että tuollainen perinpohjainen keskustelu saisikin miehesi avoimeksi sterilisaatiolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

että minä kyllä joudan syödä hormoneja, pitämään sisälläni kaiken maailman häkkyröitä ja leikkauttamaan munatorvet siksi että MIES ei halua lapsia.

Itse asiassa en kyllä minäkään halua enää tämän miehen kanssa. Sitä suuremmalla syyllä en itse ala leikkauttamaan itseäni, jos vielä "perhetilanne" muuttuu....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat