Vierailija

Tein tänään testin ja tietty liian aikasin mutta pakko oli jo testata. Kp 28/30-32 ja ei tietenkään mitään viivaa vaan pari sinistä pistettä juuri siihen kohtaan mihin viiva ois pitänyt tulla. Tein toisenkin ja siihen samaan kohtaan tuli taas ihan pienen pienet pisteet sinistä. Oonko nyt raskaana vai en. Viivalta ei tosiaankaan näytä...

Kommentit (21)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eioikein suostu ottamaan verikokeita raskauden varmistamiseksi.

Itse kanssa pähkäilin noitten testejen kanssa ja lopulta menin yksityiselle lääkäriasemalle ja ne sano, että tekevät joko verestä tai virtsasta. Itse otatin verestä vastaus ei kestänyt kauaa ja maksoi muistaakseni vähän alle 30e.

siinä sellanen testi " ikkuna" josta näkee onko testi onnistunut?

Mun mielestä jos siihen kohtaa tulee jotain mikä osoitaa oletko raskaana vai et niin sitten olet!!

Kä ottamassa yksityisellä verikoe niin saat varmuuden.

Testissä tosiaan lukee että voi testata heti samana paivänä. CB:hen tulee eri ikkunoihin 2 viivaa joka tapauksessa eli viiva pienempään ikkunaan joka kertoo että testi toimii. Lisäksi aina myös vaakaviiva isompaan ikkunaan ja jos siihen tulee vielä pystyviivakin niin tulos positiivinen. Näyttää silloin siis plussalta. Minulla tuli siis pienempään ikkunaan normaali sininen tarkistusviiva ja isompaan vaakaviiva (joka muodostuu pisteistä) sekä yläreunaan pari pientä sinistä pistettä ei siis mitään viivaa, ei edes haamua vain nuo pari selvää pistettä. Tein 2 testi ja molemmissa sama homma. Ennen ei ole tätä tapahtunut. Olisinpa raskaana... kp nyt 28.

t.ap

Vaikka voin kyllä näin ihan meidän kesken sanoa,että hyvältä vaikuttaa.Ei siihen ruutuun mitään ilmesty,jos ei mitään ole olemassa. :)

kyllä ihmettelisin jos olisi viallisia varsinkin nykyään kun niihin jo melkein 100% voi luotaa tietysti jos testit oli jotain tosi vanhoja.

Eri paketeissakin kun vielä olivat...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat