Vierailija

Kommentit (7)

meillä mies tulee kotiin nälissään ja jos olen lähdössä kauppaan tms. hän sanoo että odota nyt että saisi edes syödä rauhassa. mitä minäkään en kuitenkaan saa ellen keksi jotain viihdykettä siksi aikaa. itse käy harrastamassa heti töiden jälkeen. kotitöistä hän hoitaa autot ja joskus imuroinnin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Saattaa auttaa silti, jos oikein vaadin. Lastenhoito ei ole kotityö, vaan etuoikeus :) , joten se hoidetaan puoliksi ja puoliksi, niin että molemmilla on myös omaa aikaa. Näin ainakin pyritään tekemään. Jos toisella on väsy/on kipeä, toinen tekee sitten enemmän.

siistii paikkoja, käy pesulassa...mutta yleensä minä teen suursiivoukset hänen ollessa lasten kanssa. En pysty sitä tekemään lasten ollessa vain minun kanssani. Mieheni osallistuu kaikkeen ja tekee pyydettäessa tai jos en jaksa.

joskus tulee kuittia siitä, että kiva kun itse (mies) käy TYÖSSÄ ja siihen päälle vielä siivous, lasten hoito ja ruuanlaitto jne. HIH

Eli meillä taitaa olla epä-tasa-arvo, mies raataa ja minä nautin elämästä, hihiiii.

No, ei meillä niin lasketa, mutta vaaka-kuppi olis varmaan fifty-fifty.

Mies rakastaa ruuan laittoa ja lasten kanssa peuhaamista, ja niiden kanssa kitaroiden rämpyttämistä (mitä meijän vaahtosammuttimet rakastaa).

Arkisin minä yleensä siivoan, kun olen siivoushullu ja laitan arkiruuat jotta miehellä olis edes ruoka pöydässä kun tulee kotiin töistä.

Yleensä sitten viikonloppuisin mies tarjoilee menuun ja juhlavamman sellaisen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat