Vierailija

tosi herkkä ihminen. Kauheeta kun ihmiset on pahoja ja ilkeitä toisilleen heti pienestä pitäen. Rakastan lapsiani ja pelkään heidän puolestaan jatkuvasti ja ajattelen jotenkin aina et pahin saattuu juuri minulle. Harmittaa myös mieheni puolesta kun hän on liiankin kiltti ja sit ilmaantuu näitä jotka pompottaa. Ois kivaa kun ois paljon rakkautta. En tiedä löytyiskö uskosta lohdutusta, jotenkin koen senkin liian vaikeaksi ymmärtää. Onko muita herkkiä ja miten te jaksatte eteenpäin?

Kommentit (13)

Yritän silti itse elää sillä tavalla, että en pahentaisi tämän maailman tai kenenkään ihmisen elämää. Siitä saa omaan elämäänsä mielekkyyttä. En ole "hurahtanut" uskoon, mutta olen huomannut, että se humanismi, jonka mukaan yritän toimia, on itse asiassa pitkälti samaa, mitä uskontokin parhaimmillaan opettaa. Ja kaikki ihmiset eivät ole kuitenkaan pahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja maailmassa on. Kaikki olemme erilaisia, mutta luulen, että ilman uskoani oikeudenmukaiseen ja rakastavaan Jumalaan ja taivaaseen maailmani olisi olennaisesti synkempi.

Eihän kukaan voi ruveta uskomaan johonkin johon ei vain usko, mutta ei haittaa mitään jos käy vähän katselemassa seurakuntien toimintaa, ja vaikka kokeilee vähän rukoiluakin. Seurakunnissa on jo se hyvä ihan rationaalinen puoli, että saa itselleen tukiverkoston mukavista ja kunnollisista ihmisistä.

tapaus vain tuli mieleeni taas yhtenä päivänä... enkä vaan muista lapsen nimeä..

itseasiassa, taisinkin sekoittaa sen siihen hieman pienempään tyttöön--hänen isähän oli juuri palaamassa komennukselta,kun sai tietää,että tyttärensä oli piesty kuoliaaksi,tytön äiti ja tämän poikaystävä.. hänestä oli niin surulliset kuvat pitkin lyhyttä lapsuutta:naama mustelmilla,yhdessä kuvassa istui kiikussa molemmat jalat kipsattuina,koska ne oli katkottu.. baby-grace?

siis jos asiat jäävät päähäsi... eli olen nyt pari päivää miettinyt sitä pienen 3-vuotiaan tytön nimeä, joka siellä jenkeissä? joutui kotonaan sen isäpuolen ja oman äitinsä pieksämäksi hengiltä?

kotonaan oli kidutettu,potkittu ja heitelty seinille... lopuksi pistivät tynnyriin ja järveen.?

isä oli kaiketi armeijasta juuri palaamassa?

mikä sen tytön nimi oikein oli?

(Jonka siis itse sain aikanaan) Tieto lisää tuskaa. Älä lue lehtiä/katso tv:stä juttuja (ei edes uutisia tmv.) jotka ovat "pahoja".

Tietynlainen ihmisluonto kun on, asioita ei vain lue, vaan ne "kokee" ja ne jäävät alitajuntaan pyörimään.

Maailma on julma, mikään hippi-fantasia ei koskaan tule totetumaan. On vain valittava se, että lukeeko lehdistä pahimmat lööpit vai ei. Katsooko uutiset joissa yleensä on vain sotaa, katastrofeja, mellakoita jne. Katsooko dokumentin tsunamiuhreista tai lukeeko aikauslehdestä reportaasin Itävallan kellarivangista.

Voi keskittyä elämään ja skipata kokonaan ikävät uutiset ymv. ohi. Niin niitä voimia riittää silloin itsellekkin jos sattuu jotain pahaa omalle kohdalle. Ei ole yksittäisen ihmisen tehtävä kantaa koko maailman tuskaa harteillaan!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat