Vierailija

Mulla on lapsuudenaikainen, synnytyksessä hapen puutteesta saatu epilepsia. Lääkitys lopetettiin kun olin aikuisiällä ollut usean vuoden ilman kohtauksia. Olen elänyt aktiivista elämää ilman kohtauksia. Mutta molempien lapsieni synnytykset ovat aiheuttaneet kohtauksia, jotka ovat jatkuneet n. 3 kuukautta synnytysten jälkeen. Kohtausten vuoksi mm. imetys on kärsinyt. En ole voinut herätä yöllä, sillä jos minut on herätetty olen välittömästi saanut kohtauksen. Toisen lapsen saatuani koko vauva-aika oli yksiä lääkekokeiluja joiden vuoksi en saanut imettää.

Uskon, että kohtaukset laukaisevana tekijänä on (hormonien lisäksi) vuorokaisia kestävä rankka synnytyksen käynnistys. Molemmissa synnytyksissä lapsivedet ovat menneet varhain, viikoilla 37-38 ja synnytystä on käynnistelty parikin vuorokautta. Ja heti synnytyksen jälkeen olen saanut kaatumakohtauksia. Mutta leikkauksissa,mm. nielurisaleikkauksen jälkeen ei ollut mitään kohtauksiin viittaavaa. Nyt kolmas tulossa- MITÄ TEEN SAADAKSENI KEISARINLEIKKAUKSEN? Syyt- HALUAN OLLA VAUVAN KANSSA ILMAN KOHTAUKSIA; IMETTÄÄ!

Kommentit (8)

Sillä kun kohtaus tulee, menee taju ja jalat alta... Ja jos sylissä on vauva, riskit vauvan loukkauntumiselle ovat kamalat...............!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi olla että vaikka saisit sektion, kohtauksia tulee. Jos mitään suurempaa estettä sektiolle ei ole (esim kauhee ylipaino), ja haluat ottaa leikkausriskin (leikkaus on aina leikkaus ja alatiesynnytys luonnollisempi) pyydä sektiota. Ja vihoviimeks, Synnytyspelko on virallinen indikaatio sektiolle...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat