Älä sano tätä äidille

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (38)

Vierailija

Niin, jotkut meistä hoitavat kaiken tuon JA palkkatyön. Eivät ne kotityöt palkkatyössä käymällä häviä, lapset puetaan myös päiväkotiin ja päiväkodin jälkeen laitetaan ruokaa. Ja kotirumba pyörii lomalla 24/7 myös muulloin palkkatyössä käyvillä. Turha siis on mitään marttyyrin kruunua kiillotella.

Vierailija

Työssäkäyvät äidit pääsevät, uskokaa tai älkää, helpommalla kuin jatkuvasti kotona lapsia hoitavat. Joo, kotihommat odottaa työpäivän jälkeen, mutta sekin suhteellista mikä on "pakko" hoitaa ja minkä voi jättää tuonnemmaksi. Lisäksi joillain onnekkailla mieskin tekee osansa. Minulla jo aikuiset lapset ja sain paheksuntaa kotona viihtyviltä äideiltä, kun sanoin haluavani töihin...kodin ulkopuolelle.

Vierailija

Kierränkin tällaiset äiti-ihmiset kaukaa! onneksi löytyy myös niitä jotka osaavat olla muutakin, äitiyden lisäksi siis. En kyllä anna mitään lisäpisteitä kotiäitiydestä. Miksi pitäisi?

Vierailija

Juu, noita lapsia kyllä täällä meilläkin on. Mulla on täällä yksi 2-vuotias ja kaks 10-vuotiasta, kaikki 10-vuotiaat on tytöt ja 2-vuotias on poika. 

Vierailija

elämäni helpointa aikaa on ollut se, kun olen ollut miespuolisena kotiäitinä. tuo väite, että tehdään töitä 24h vuorokaudessa on silkkaa soopaa. suurin osa ajasta menee siihen kivoimpaan hommaan. oman lapsen kanssa ajanviettoon.  päivän kotityöt on tehty alle 3h ajassa per päivä. jos sen yli menee, voi katsoa peiliin, ja harjoitella ajankäytön tehostamista.

Vierailija

Vietin 5 vuotta kotiäitinä ja palasin viime syksynä takaisin töihin. Omasta puolestani voin sanoa, että todellakin työntekeminen on LOMAA verrattuna kotiäitiaikaan! :D Riittää, kun tekee iltaruoan ja iltapalan. Ruokaa riittää yhdellä köksäämisellä 2-3 illaksi, koti pysyy PALJON siistimpänä! Pyykkiä ehtii laittaa myös illalla. Minusta kotihommat tuntuvat töiden ohessa aivan lastenleikiltä. Olen kyllä taas jäämässä kotiin kesällä, kun perheeseen syntyy uusi vauva, ja olenkin jo hieman huolissani henkisestä puolestani, kun sain maistaa pitkän kotiäitipätkän jälkeen "vapautta", eli töitä.

Vierailija

En ole koskaan ymmärtänyt sitä, miksi kodinhoito ja lastenhoito katsotaan "työksi", rankkaahan se on, mutta kuitenkin elämää. Ja ei äidin tarvitse kaikkia kotitöitä tehdä (tai pelkän isän!) ihan yhtä hyvin se kauha pysyy miehen kuin naisenkin kädessä. Ja jos se lasten kanssa oleminen ja jopa lomailu on niin rankkaa niin... en voi muuta kuin sääliä kaikki niitä vanhempia joille kesälomat on tuskaa ja työtä.

Vierailija

oikeastaan ei äidille kunniattomuutta vaan kunnioitusta (kunnioita vanhempiasi) (kunnioita siittäjää ja synnyttäjää) (kunnioita dna-näyttö kertoo, kenelle on kunnioitus) ONNELLISIN OLISIN KUNNIOITTAESSANI ISÄÄNI ÄITIÄNI MAAN PERIÄ JA PITKÄN OLESKELUN MAASSA, parasta odottaa olla sanomatta/kysymättä

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat