Seuraa 

Hei!

Minun olisi tarkoitus palata töihin maaliskuussa, jolloin poikamme on 1v.2kk. Imetän edelleen ja minua mietityttää, että olisiko parempi yrittää vieroittaa poika rinnasta ennen töihin menoa? Työni on vuorotyötä ja poika edelleen melko " kiinni" rinnassa. En ole myöskään väkisin yrittänyt vieroittaa, koska nyt olen melkein koko ajan ollut hänen " käytettävissään" . Lehmänmaitoa olen alkanut pikku hiljaa maistattamaan, mutta edelleen rintamaito maistuu. Siis itkeekö poika rinnan perään kun olen töissä ja poika hoitajan luona? Onko jollain kokemuksia? Ehkä tämä turhaa stressaamista, mutta olisi kiva kuulla jos jollain kokemuksia asiasta...

Kommentit (2)

Itsekin pohdin silloin, yrittäisinkö lopettaa, mutta hyvin kaikki kuitenkin meni. Olen päivätöissä ja totuteltiin jo viikkoja aikaisemmin siihen, ettei päivällä tarjoilu pelaa. Sitten kun tulin töistä, imetin heti ja oli todella mukava töistäpaluu.

Hieman työntekoa hankaloitti se, että öisin vielä heräiltiin silloin.

Eli työnteon ja imetyksen yhdistäminen on mahdollista, jos tuntuu siltä että vieroitus yhdistettynä äidin töihin lähtöön on liian rankka yhdistelmä. Ehkä rintakin unohtuu sitten helpommin, kun lapsi tottuu siihen että pärjää ilman äitiä = tissiä.

Imetin siihen asti kun tyttö täytti 1 v 4 kk.

itse menin töihin kun esikoinen oli 10 kk emmekä harjoitelleet tai valmistautuneet päiväimetysten vähenemiseen mitenkään. Ja lapsi söi erittäin vähän kiinteitä. Hyvin meni. Lapsi oli kotona isän hoidossa. Ja imetys jatkui vielä 1v8kk ikään asti jolloin itse olin valmis lopettamaan, lapselle olisi vielä maistunut. Ja öisinkin hän söi loppuun asti, vähenevässä määrin tosin. Hyväuninen kun olen, se ei sietämättömästi häirinnyt. Jonkin verran kylläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat