miehen juominen

Vierailija

Onko kohtalotovereita? Mies, joka on kasvatusalalla, juo joka ilta kaljoja. Jo ulkona, autossa ym. ja tulee kotiin vasta, kun pystyy ajamaan pihaan asti. Joskus aamuöisinkin. Lapset murrosiässä ja kaipaavat isänsä seuraa. Kun on kotona, on koneella tai nukkuu. Itse olen todella surullinen. Koetan iloisesti hoitaa lapset.En syyllistä itseäni, kun tiedän, että olen aina mieliksi.

Kommentit (2)

Vierailija

Kuuleppa, itse läksin samankaltaisesta liitosta kaksi ja puoli vuotta sitten. Mies ei ollut kasvatusalalla, mutta vakitöissä kuitenkin. Työmaalla näitä tapauksia vaan hyssytellään eli exäni ei ollut ainoa lajissaan. Hän kyllä tuli töistä kotiin selvänä, mutta ampaisi samantien omiinoloihinsa takkahuoneeseen lukkojen taa kalja- ja viinapullojensa kanssa. Ei tullut syömään meidän muiden kanssa saatikka että olisi lähtenyt viemään lapsia harrastuksiin tai kaupoille. Kotityöt hoidin minä, itsekin työelämässä mukana oleva vaimo. Erossa poika jäi isänsä luo asumaan ja tyttö lähti suurinpiirtein riemusta kiljuen minun mukaani, koska ei ollut enää minkäänlaisissa väleissä tämän isänkuvatuksen kanssa. Nyttemmin heidän välinsä jo vähän korjaantuneet, mitä ei olisi tapahtunut, jos olisimme jääneet entiseen elämään roikkumaan. Minulle ero oli yksi parhaita asioita elämässäni! Mieti haluatko jatkaa "yksinhuoltajaelämää" vai yksinhuoltajaelämää vapaana jossain muualla. Olen mennyt uusiin naimisiin reilu vuosi sitten ja kyllä meillekin alkoholi kelpaa, mutta eroa on kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija

Minun mieheni joi joka päivä, tissutteli ja viikonloppuisin sitten ei miestä näkynytkään kun oli kännireissuillaan. Humalapäissään sitten myös hölmöili ja joutui usein tekemisiin virkavallan kanssa. Minä olin aina kotona ja hoidin kodin sekä tyttäremme. Nyt ollut 4kk selvinpäin mutta ainoastaan siksi että töppäilyt veivät hänet kiven sisään. Ilman tätä ei olisi touhu hänellä loppunut joten nautin suunnattomasti että saan itse hengähtää nyt kun hän on poissa ja tiedän ettei juo. Tiedä sitten jatkuuko sama homma kun vapautuu.

Miehesi tuskin tiedostaa ongelmaansa, eikä häntä pysty auttamaan niin kauan ennen kuin hän sen itse myöntää itselleen.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat