mieheni jäi kiinni pettämisestä 16 vuotta nuorempaan tyttöön

Vierailija

Sain 2vkoa sitten itse selville suhteen. Soitin tytölle ja hän kertoi, että suhde oli,mutta se on ohi koska eivät sopineet toisilleen. 

Mieheni valehteli ensin, että tyttö on vain joku tuttu "ahdistunut" yksilö..sitten kun kerroin soittaneeni hän paljasti 3kk kestäneen tekstari -ja seksisuhteen sekä yhdessäolon lähes päivittäin. Mieheni on työssä eri paikkakunnalla ja ollut todella ahdistunut elämäntilanteestamme. meillä on monta lasta ja olemme olleet yhdessä yli 10v. Minussa ei ollut syy vaan hänessä itsessään. Ja suhde oli vain seksiä. 

Olen itse suhteemme alussa pettänyt miestäni, kerran. Olen satuttanut ja saanut anteeksi. Hän ei ole sitä koskaan unohtanut. Olen katunut kovasti.

Hän sanoo kaiken olevan ohi, oli kuulemma ohi jo ennen kiinnijäämistä. Tiedän että tekstareita on vaihdeltu silti vielä samana päivänä kuin paljastui. Ja tuon tytön sanat soivat päässäni: "huomasimme ettemme sovi toisillemme"?

Uskoako? Hänen mielestään minun kuuluu antaa anteeksi,koska on itsekin antanut. 

Haluaisin todella tietää oliko tunteet mukana? voiko unohtaa noin vain?

Tuntuu pahalta kuinka itse olen kaivannut häntä luokseni ja kuinka hän on valehdellut minulle asioita. 

Olen todella ahdistunut :( Meillä on aina ollut hyvä suhde ja rakastan häntä. Nyt tuntuu ettei hän ole yhtään sama ihminen. 

Kommentit (0)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat