Mitä teen kun voisin juuri nyt vajota syvälle maan rakoon?

Vierailija

Yllätin äidin ja puoli-isän riitelemästä. Heillä on mennyt huonosti jo vähän pitempään. Menin kuuntelemaan ovelle ja kuuntelinkin siinä vähän pitempään. Sitten äiti tulee huoneeseeni ja en ehdi karkuun koska kädessäni on paperilappusia. Ovi osuu minuun ja päästän auts- äänen. Äiti on heti vihaisena etteivät kaikki asiat kuulu minulle ja hätäisesti yritän selittää että olin tulossa oven toiselle puolelle ja heräsin juuri ja sitten paperilaput tippuivat käsistäni ja kumarruin noukkimaan niitä, enkä ollenkaan tiennyt että heillä oli siellä juttuja menossa... Nyt luulen että puoli-isä aavistaa että kuuntelin ja he lopettivat riitelemisen... Olin äidin ja puoli-isän kanssa aika läheisiä. Ja nyt tuntuu että voisin kadota maailmasta tai mennä pari minuuttia taaksepäin. Tämä on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin noloa! Pliis jotain neuvoja, muuten en uskalla lähteä huoneesta pois. Ja kun ne asiat olivat juuri sellaisia jota minun ei kuulu kuulla..

Kommentit (5)

Vierailija

Sulla on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa: oot niinkuin mitään ei olis tapahtunutkaan tai sitten puhut asiasta äitisi kanssa. Itse ehkä valitsisin ekan vaihtoehdon ja katsoisin ottaako äiti asiaa puheeksi vai ei.

Vierailija

Mutta olen aika läheinen molempien kanssa, ja nyt tuntuu että menetin luottamuksen ja etten voi tehdä enää kivoja juttuja heidän kanssaan, koska nolottaa niin sairaasti.

Vierailija

Huh.. Tuo helpotti, et varmaan usko, mutta oikeestiKiitos neuvoista, tää oli aika paha juttu kyllä, mutta kun äiti ei ikinä kertonut minulle mitään.. ei sen tietenkään pidäkään, mutta .. se piti vuosii salassa et niillä menee huonosti.. Mutta kiitos kuitenkin

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat