Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän hyväksyntä

Vierailija

Ihmisillä on tiettyjä kehitysvaiheita (kohti aikuisuutta). Itse en voi käsittää, miksi yläasteikäinen tyttö alkaa seksisuhteeseen itseään huomattavasti vanhemman miehen kanssa, esim. 30-vuotiaan. Siinä nuori tyttö kyllä lopullisesti menettää itsetuntonsa! Aivan selkeää (lapsen) hyväksikäyttöä! Ehkä tuokin kuuluu nuoren tytön kehitysvaiheisiin? Onko kyse siitä, ettei oma isä anna tarpeeksi hyväksyntää tyttärelleen? Oma isäni pilkkasi naiseuttani pienestä pitäen, takana naisviha, hyvinkin ikävin keinoin ja sanoin. Hänen omat siskonsa olivat hänen mielestään ns. huonoja naisia. Niinpä oli siis oma lapsikin huono, koska tytöksi syntyi. Pikkuveljeni taas oli toivottu lapsi ja rakastettu. Koko suku suorastaan palvoi veljeäni. Itse yritin olla näkymätön. Hakeeko nuori tyttö tai poika hyväksyntää keinoin, joita katuu myöhemmin? Itse hain epätoivoisesti hyväksyntää kaikilta miehiltä ja lähinnä seksin avulla. Tuntuu nyt, että minulta puuttui aivot, omia tekojaan ei voi käsittää. Tunnepuolella oli syvä haava. Ei se haava parane, mutta pystyn elämään. Olen henkisesti invalidinainen. Sen kanssa vain on elettävä ja selvittävä. Toivottavasti joku isä lukee tämän ja ymmärtää, kuinka tärkeää on rakastaa tytärtään.

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat