Emätinpierut, hävettää :(

Vierailija

Harmittaa ihan kauhiasti. Olen 17-vuotias likka (täytän tänä vuonna 18), neitsyys meni ehkä 13vuotiaana kun minua käytettiin hyväksi. Seurustelin melkein 4 vuotta ikäiseni pojan kanssa ja olemme siis ihan normaalisti harrastaneet seksiä. Jossakin vaiheessa alkoi nuita emätinpieruja kuulua. No se ei haitannut, aina jos meni ilmaa niin sanoin vaan että nyt meni ilmaa ja päästelin pois (välillä kauheiden äänten säestämänä). Nyt kun olemme eronneet ja olen tutustunut erääseen toiseen (jo aikuiseen mieheen) ja olemme päätyneet nyt pari kertaa tekemään juttuja.. No eilen sitten oli ihanaa, olin ihan läpimärkä ja harrastimme siis seksiä, asento vaihtui useamman kerran ja kun päästiin takaapäin, mies olisi halunnut minut vielä selkänotkolleen asentoon, mutta tiesin että ilmaa menee joten en sitten edes notkistanut selkääni. Kuitenkin alapäähän meni ilmaa ja pois se tuli tietenkin kauheen äänen kanssa. Tuskailin siinä sitten et voi vitun ilma. Hommat loppui siihen, mies tuli kyllä viereen ja sanoi että joko ilmat lähti ettei se haittaa, sitä menee sinne kyllä. Harmittaa ja hävettää! Miten hitossa saan ne emätinpierut pois, olin siis oikeesti tosissani tosi kostea. En myöskään älyä kun välillä ei mene ilmaa niin helposti ja välillä ei tarvita paljon mitään kun imasee het litran :(

Mies on sanonut minulle että jos seksi ei toimi niin suhdekkaan ei voi toimia, haluasin suhteen tämän miehen kanssa. Mutta voiko nää hitsin emätinpierut pilata sitten sen seksin, haluaisin kokeilla kaikenlaisia juttuja mutten oikein voi :( Minulla ei siis ole lapsia. Joskus kuukautisten aikanakin alapää tekee näitä pieruja itsekseen ja esim jos menen uimahalliin tamponi värkissä niin emätin supistelee ja tampooni kerää sitä allas vettä..?

Kommentit (5)

Vierailija
Vierailija

Mies on sanonut minulle että jos seksi ei toimi niin suhdekkaan ei voi toimia, haluasin suhteen tämän miehen kanssa.

Mietinpä tässä vaan, että onko sitten edes oikea mies sinulle, sillä ei se seksi ole suhteen tärkein asia, vaan suhteen kuuluisi perustua tunteisiin ja sitten vasta tulla seksin ja muitten asioiden mukaan peliin. En tarkoita tätä millään pahalla. =)

Mutta joo tosiaan, niin eri asennot vaikuttavat siihen paljon, joissain pääsee ilmaa sisälle paremmin kuin toisissa ja samoin jännittyneisyyskin voi vaikuttaa, ainakin siinä että miten ja milloin ja kuinka äänekkäästi ne tulevat ulos. Olen myös kuullut, että liikunta voisi auttaa siihen, mutten sano että se olisi kuitenkaan täysin paikkansa pitävää. Sen lisäksi olen kuullut myös, että kun käy vessassa, niin jos tekee niitä virtsanpidätys harjoituksia siellä säännöllisesti, niin että sekin voisi auttaa. Toivottovasti kuitenkin saat tästä edes jotain apua! =)

Vierailija
Vierailija
Vierailija

Mies on sanonut minulle että jos seksi ei toimi niin suhdekkaan ei voi toimia, haluasin suhteen tämän miehen kanssa.

Mietinpä tässä vaan, että onko sitten edes oikea mies sinulle, sillä ei se seksi ole suhteen tärkein asia, vaan suhteen kuuluisi perustua tunteisiin ja sitten vasta tulla seksin ja muitten asioiden mukaan peliin. En tarkoita tätä millään pahalla. =)

Mutta joo tosiaan, niin eri asennot vaikuttavat siihen paljon, joissain pääsee ilmaa sisälle paremmin kuin toisissa ja samoin jännittyneisyyskin voi vaikuttaa, ainakin siinä että miten ja milloin ja kuinka äänekkäästi ne tulevat ulos. Olen myös kuullut, että liikunta voisi auttaa siihen, mutten sano että se olisi kuitenkaan täysin paikkansa pitävää. Sen lisäksi olen kuullut myös, että kun käy vessassa, niin jos tekee niitä virtsanpidätys harjoituksia siellä säännöllisesti, niin että sekin voisi auttaa. Toivottovasti kuitenkin saat tästä edes jotain apua! =)

Kiitos kommentista! :)
Olen kovasti nyt alkanut nuita lantiopohjanlihaksia treenaamaan, ei väliä vaikuttaako se tähän vaivaan vai ei, on siitä varmasti jotain hyötyä muuten :)

Uskon että mies on sanonut tuon "suhde ei toimi jos seksi ei toimi" koska kerroin hänelle että edellisessä suhteessa meni halut kokonaan seksiä kohtaan. NYT taas tuntuu että halut on tulleet takaisin ja TODELLA haluan!
Joten ehkä hän vain säikähti tms. ajatteli että kieltäytyisin seksistä kokonaan tms. siis ettei mahdollisessa suhteessa olisi seksiä ollenkaan <- olisi todella ankeaa myös minusta. Hän sanoi tämän siis ennen kuin oltiin kertaakaan harrastettu seksiä.

Vierailija

joo itellä niitä tulee aina, töissä, lenkillä, pikku jumpalla salilla oikee hävettää ku ne ei oo mitään pien äänisiä. ota yhteyttä jos haluat apua? Rasvaarasvaa

Vierailija
Vierailija

joo itellä niitä tulee aina, töissä, lenkillä, pikku jumpalla salilla oikee hävettää ku ne ei oo mitään pien äänisiä. ota yhteyttä jos haluat apua? Rasvaarasvaa

No mitäs oot sitten ite kokenut avukses omgelmaas? (:

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat